følelsen du har når du forlater Lervik eller annen AD med pose i hånden, vil jeg beskrive som hakket bedre enn pakke i posten.
slik er det for meg iallefall...
Det tror jeg nok....
følelsen du har når du forlater Lervik eller annen AD med pose i hånden, vil jeg beskrive som hakket bedre enn pakke i posten.
slik er det for meg iallefall...
Etter å ha lest opplevelsen til KAB høres det ut som Tudor har et skikkelig problem i Norge. Alle mindre merker burde ha lokale distributører (tom. Breitling kjører egen distrubutør for Norge og Sverige sammen) når forhandlerne ikke selger nok til å holde "stock" og åpenbart neppe kunne brydd seg mindre om de mister forhandlerstatus. Det virker jo også som Tudor er livredd for å miste den lille distribusjonen de har siden de aksepterer dette. I mine øyne devaluerer dette Tudor som "brand", se hvor jævla nøye alle andre er på disse tingene...
Jeg skal ikke si noe galt om klokkene...
Men det er mange merker som er mindre kjent
Og det er det viktigste... Jeg prøver på ingen måte å si noe galt om klokkene eller fortelle deg at du ikke bør kjøpe en Tudor, jeg blir bare forundret over at de aksepterer et slikt forhandlernett, og at ADene gidder...
Kjøp deg en Tudor og post et bilde av den her!
Jeg skal ikke si noe galt om klokkene...
Men det er mange merker som er mindre kjent
Jeg tror hovedproblemet ligger, som jeg skrev tidligere, i at Rolex-forhandlerne (som da er forhandlere av Tudor) også selger TH og Omega. De ønsker derfor ikke å ta inn enda et merke som konkurrerer i samme prissjiktet. Dette er i hvert fall det en lokal Rolex AD fortalte meg da jeg spurte om hvorfor de ikke hadde Tudor på utstilling i butikken.
er vel ikke mulig at Rolex holder de tilbake?
Men er det ikke Rolex som eier/lager Tudor?
jo, var derfor jeg lurte...
Jeg trodde Tudor hadde løsrevet seg helt fra Rolex nå?...