J
jayeff
Guest
Det var lenge siden sist, så det var på tide med en tur til Haugesund i dag. En tur som bød på et par nyheter, noen gamle kjenninger, samt en artig overraskelse
Besøket startet, som vanlig, med at Knut fant frem noen klokker
Og den sedvanlige serveringen
Før jeg ble presentert for den oppdaterte Yachtmasteren
Hva er så nytt med den? Ny lås!
Deretter fikk jeg møte enda en nykomling...
Den var pen, men jeg er usikker på om jeg liker den nye skiva fremfor den gamle.
Her kan dere i hvert fall sammenligne
På dette tidspunktet forsøkte Knuts sønn Karsten å vise sine ekte følelser overfor en kunde som meg
Så, jeg rømte bort til bruktskapet og sjekket ut et flott eksemplar av en GMT coke fra 1989. Skarpe og fine lugs, og veldig god stand til å være 23 år gammel.
Karsten kom så med en ALTFOR STOR Zenith (47mm). Men, skiva var tøff Limitert til 500 eksemplarer.
Deretter fant vi frem til Breitlingene. Her var det litt mye store klokker og litt for mye Breitling-bling for min del.
Så kom denne bad-boyen på bordet
Hva kan jeg si? Jeg liker den!
Litt Baume & Mercier. Flotte kronografer
Omega Seamaster James Bond, i "limitert" utgave på hele 11007 eksemplarer...
Tudor Pelagos; en positiv overraskelse Flott klokke i titanium, med keramisk bezel.
Det er alltid tid til å se på litt mer Zenith
Og litt mer Rolex...
Og enda litt mer Rolex...
Og en siste titt på brettet
Det var dagens besøk. Mye gøy å titte på! Gleder meg til neste besøk, for da har Knut bl.a. fått inn den nye SkyDwelleren i rødt gull
Forresten... Synes du at Clownmasteren blir litt mye? Her er et lite hint om hva Knut har i bestilling, og får inn i butikken litt senere i år...
Besøket startet, som vanlig, med at Knut fant frem noen klokker
Og den sedvanlige serveringen
Før jeg ble presentert for den oppdaterte Yachtmasteren
Hva er så nytt med den? Ny lås!
Deretter fikk jeg møte enda en nykomling...
Den var pen, men jeg er usikker på om jeg liker den nye skiva fremfor den gamle.
Her kan dere i hvert fall sammenligne
På dette tidspunktet forsøkte Knuts sønn Karsten å vise sine ekte følelser overfor en kunde som meg
Så, jeg rømte bort til bruktskapet og sjekket ut et flott eksemplar av en GMT coke fra 1989. Skarpe og fine lugs, og veldig god stand til å være 23 år gammel.
Karsten kom så med en ALTFOR STOR Zenith (47mm). Men, skiva var tøff Limitert til 500 eksemplarer.
Deretter fant vi frem til Breitlingene. Her var det litt mye store klokker og litt for mye Breitling-bling for min del.
Så kom denne bad-boyen på bordet
Hva kan jeg si? Jeg liker den!
Litt Baume & Mercier. Flotte kronografer
Omega Seamaster James Bond, i "limitert" utgave på hele 11007 eksemplarer...
Tudor Pelagos; en positiv overraskelse Flott klokke i titanium, med keramisk bezel.
Det er alltid tid til å se på litt mer Zenith
Og litt mer Rolex...
Og enda litt mer Rolex...
Og en siste titt på brettet
Det var dagens besøk. Mye gøy å titte på! Gleder meg til neste besøk, for da har Knut bl.a. fått inn den nye SkyDwelleren i rødt gull
Forresten... Synes du at Clownmasteren blir litt mye? Her er et lite hint om hva Knut har i bestilling, og får inn i butikken litt senere i år...