Tynnere baretter til 14060?

Medlem
24. april 2013
Innlegg
31
Sted
Oslo
Hei

Trenger å øse litt av deres fantastiske Rolexkunnskap :)

Har et par 20mm natoreimer jeg ikke får brukt på Sub'en fordi de har litt for tykk tekstur. Tror det er 2mm baretter som sitter på. Har lyst til å spare orginalbarettene til de gangene jeg bruker lenken.

Noen som vet om salankere baretter til "drilled lug holes" er å oppdrive? Er i såfall disse like sikre?

Ha en flott dag!
 
Hei

Trenger å øse litt av deres fantastiske Rolexkunnskap :)

Har et par 20mm natoreimer jeg ikke får brukt på Sub'en fordi de har litt for tykk tekstur. Tror det er 2mm baretter som sitter på. Har lyst til å spare orginalbarettene til de gangene jeg bruker lenken.

Noen som vet om salankere baretter til "drilled lug holes" er å oppdrive? Er i såfall disse like sikre?

Ha en flott dag!

Hei! :)

Bestill deg nye fra webshopen. De er 1,8 mm. Min erfaring er at alt som kommer fra TS webshop er av god kvalitet. Legger ved en link: 20 mm baretter | Tidssonen Webshop
 
Takk for svar :)

Får man disse også i "hele" gjennomgående baretter, uten riller på endene. Vil at barettene skal fylle ut hullene slik som originalbarettene.
 
Takk for svar :)

Får man disse også i "hele" gjennomgående baretter, uten riller på endene. Vil at barettene skal fylle ut hullene slik som originalbarettene.

Jeg har ikke sett slike baretter som du beskriver her til salgs noe sted. Men vet hva du mener, for jeg har samme type på min Rolex Sea-Dweller. Det kan jo være du kommer over noen om du leter litt på nettet, men de webshopen har er mer enn gode nok for å feste nato til uret:)