R
Rolex_Enthusiast_88
Guest
Merke, modell og år: 2018 Rolex Daytona Chronograph 116518LN med hvit skive vurderes solgt. Klokken ble lansert på fjorårets Basel og dette er en av få eksemplarer tilgjengelig i Norge.
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Her går det fort i svingene og klokken vurderes solgt rett og slett fordi jeg fikk inn en annen grail mye raskere enn jeg hadde forventet. Klokken er tatt ut hos Norsk AD i Feb 2018 og er ubrukt med plasten fortsatt på.
Dokumentasjon og historikk: Kjøpt hos Norsk AD i 2018, selges komplett.
Øvrig informasjon: Nypris, 245.000
Sted: Ønsker f2f salg i Oslo området gitt klokkens verdi.
Pris eller bytteverdi: Selges for kr. 209.000. Ønsker i utgangspunkt ren salg, men kan vurdere delbetaling med nyere, komplett, Norsk kjøpt Rolex stål sportsklokker. GG referanser
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Her går det fort i svingene og klokken vurderes solgt rett og slett fordi jeg fikk inn en annen grail mye raskere enn jeg hadde forventet. Klokken er tatt ut hos Norsk AD i Feb 2018 og er ubrukt med plasten fortsatt på.
Dokumentasjon og historikk: Kjøpt hos Norsk AD i 2018, selges komplett.
Øvrig informasjon: Nypris, 245.000
Sted: Ønsker f2f salg i Oslo området gitt klokkens verdi.
Pris eller bytteverdi: Selges for kr. 209.000. Ønsker i utgangspunkt ren salg, men kan vurdere delbetaling med nyere, komplett, Norsk kjøpt Rolex stål sportsklokker. GG referanser
Redigert av en moderator: