UFC / Kampsport

Medlem
20. feb. 2012
Sted
Sunndalsøra
Er det bare jeg som sitter oppe midt på svarte natta og koser meg med UFC ?
Kan for øvrig opplyse om at historie straks skrives da Rousey og Carmouche er de første damene som braker sammen i octagon. chickfight anyone?

Hvor streames UFC ? Dårlig på å følge med men det er en mildt sagt spennende sport.

Sitter oppe en gang i blandt jeg også, men har bare sett prelims kampene live, siden jeg ikke vet om noen stream. Men Canal 9 viser jo ett par uker gamle kamper. Gikk treningskamp selv i går for første gang og det var gøy selv om jeg måtte gi meg 16 sek før klokka gikk ut

Er vel Cmore sender dirketesendinger, men Canal9 sender opptak fra tid til annen. Er dog ikke mye artig å se opptak når man vet resultatet :) Stream klarer man enkelt å finne, har sett de 2 siste stevnene via stream faktisk. Bare send pm om du ønsker direktelink.

For min del startet interessen skikkelig da retur/revansje oppgjøret mellom Silva og Sonnen gikk av stabelen. Var noe med den kampen som fikk mek hektet, kanskje det var at Sonnen hadde full kontroll på Silva gjennom hele første runde, men i løpet av 3 fatale sekunder i andre runde var kampen avgjort i Silvas favør.

Jeg var ivrig MMA-fan tidligere, men er ikke like dedikert nå. Dro til Tokyo og så Fedor live i Pride, og har også vært til stede live på UFC et par ganger. Jeg følger fortsatt brukbart med, og får alltid med meg UFC og Bellator, men må innrømme at MMAs "gullalder" for min del var 2002-2007.

Man kan faktisk se ganske mye på youtube, selv om kvaliteten ikke er helt topp altid.
Boksing blir bare kjedeligere å kjedeligere, blir fort tid til å se litt ufc istedenfor:)

Hadde trening med John Olav Einemo på tirsdag. Veldig god trening med herding av lår og mage. Resultatet er at jeg fortsatt halter og stinker tigerbalsam :) Er det noen i nærheten som har lyst til å prøve en trening så er det bare å komme til Rasta på Lørenskog, Novus Academy.

Synd at Einemo ikke har fått flere sjanser i UFC, for han er en god fighter. Håper det er noen fler nordmenn som får sjansen.

Lenge siden jeg har snakket med Dan (vi trente vekter sammen, ikke samme vektklasse :rolleyes:), noen av dere UFC's som vet om han fortsatt er med?
Dan Evensen - Wikipedia

Dan bor for tiden i Las Vegas, her er en nylig artikkel:

- Jeg skal definitivt inn i miljøet igjen, jeg savner det veldig.

Jeg trente mye med ham gjennom 90 tallet og litt tidlig 2000tallet, spilte AM.fotball defence line sammen i endel år.
Han var/er et multitalent, var innom på 2-3 forskjellige landslag innen sport.

Joachim Hansen skal også til pers 13 april? Tror han har vært borte pga hodeskade, men er vist tilbake etter 2 år?

Fler som tittet på UFC i natt da? Har lenge sett frem til Jon Jones vs. Chael Sonnen, men som normalt blir disse storkampene et antiklimaks.. Helt overlegen seier til Jones, desverre, har bestandig hatt sansen for Sonnen. Trodde faktisk at seier her var innen rekkevidde, men Sonnen har ikke klart å komme helt tilbake etter det siste tapet mot Anderson Silva.

Kjenner jeg fortsatt er bitter for at Sonnen ikke klarte å ta Silva i en kamp han totalt dominerte men ble for overivrig og begikk en megatabbe, noe man ikke kan gjøre mot Silva.. Grrr

For en fight mellom St-Pierre og Hendricks i natt! Noe av det mest spennende jeg har sett innen kampsport, men jeg, som alle andre (inkl Dana White), skjønner lite av hva dommerne i Las Vegas holder på med. Føler Hendricks gjorde mer enn nok til å ta beltet..

UFC181: Nok en gang slår de korrupte dommerne i Vegas til og ødelegger en ellers flott tittelfight. Herregud så forbanna jeg blir!!! :mad::mad::mad: