Jeg har tidligere delt en liten historie om hvordan min kjære seiko sarb avgikk med døden.
(http://www.tidssonen.no/forum/threads/uhell-hos-urmaker.30026/)
Etter bytte av urmaker(liker og ha et fast sted og gå uansett hva det gjelder)
Så leverte jeg min rolex explorer inn for en ren trykktest.
Da jeg fikk den igjen fikk jeg beskjed om at den hadde bestått og at pakkningen bak var byttet, hadde vist manglet pakkning der.
Kom hjem fornøyd og skulle trekke klokken, merker da at verket ligger og vipper i kassen og ser samtidig en ripe i tallskiven av alle ting. reiser til tilbake og hun hadde vist glemt og stramme en skrue, skruen blir strammet og verket sitter igjen fast. Informerer også om ripen, og blir lovet at dette selvfølgelig skal ordnes. To uker senere kommer jeg innom for og "mase" får da beskjed om at hun skal ta dette med en bekjent og jeg skal få en tilbakemelding. Et par dager senere får jeg en telefon om at klokken må inn tallskiven av og sendes til en beskjent som pleide og drive med rolex.
Mitt spørsmål er, noen som vet om man kan fikse en ripe, eller bør skiven byttes?
Og om det er noen her som kan svare på hvordan man kan ripe en skive ved en trykktest?
Beggyner nesten og tro det ikke er meningen jeg skal ha mekaniske ur...
Har nå levert den inn og den blir vist sendt "utenlands" hvor nå enn det er
Tok vist 2.mnd noe som er kortere enn hva jeg har lest om her inne tidligere
(http://www.tidssonen.no/forum/threads/uhell-hos-urmaker.30026/)
Etter bytte av urmaker(liker og ha et fast sted og gå uansett hva det gjelder)
Så leverte jeg min rolex explorer inn for en ren trykktest.
Da jeg fikk den igjen fikk jeg beskjed om at den hadde bestått og at pakkningen bak var byttet, hadde vist manglet pakkning der.
Kom hjem fornøyd og skulle trekke klokken, merker da at verket ligger og vipper i kassen og ser samtidig en ripe i tallskiven av alle ting. reiser til tilbake og hun hadde vist glemt og stramme en skrue, skruen blir strammet og verket sitter igjen fast. Informerer også om ripen, og blir lovet at dette selvfølgelig skal ordnes. To uker senere kommer jeg innom for og "mase" får da beskjed om at hun skal ta dette med en bekjent og jeg skal få en tilbakemelding. Et par dager senere får jeg en telefon om at klokken må inn tallskiven av og sendes til en beskjent som pleide og drive med rolex.
Mitt spørsmål er, noen som vet om man kan fikse en ripe, eller bør skiven byttes?
Og om det er noen her som kan svare på hvordan man kan ripe en skive ved en trykktest?
Beggyner nesten og tro det ikke er meningen jeg skal ha mekaniske ur...
Har nå levert den inn og den blir vist sendt "utenlands" hvor nå enn det er
Tok vist 2.mnd noe som er kortere enn hva jeg har lest om her inne tidligere