Ukens nyanskaffelser

Medlem
10. okt. 2008
Sted
Kristiansand
Uken har vært artig på klokkefronten.

Hele 2 (to) klokker har ankommet klokkeboksen i dagene som har gått.

Først ut:

Debaufré Wings Of Gold.
Har hatt lyst på denne helt siden jeg så bildene på debaufré sine sider, men var desverre aldri kjapp nok i avtrekkeren til å få sikret meg en.
Så når mulighet dukket opp her klarte jeg ikke si nei.

Takk til "Sponon" for handelen av denne :mrgreen:

Så "innbytteren" til sub´en min.

(Å før noen slakter meg for dette.)

Ettersom jeg bærer å styrer mye i løpet av en arbeidsdag har subben min måtte lide litt. Striper på lenken og gnissemerker dukket opp som perler på en snor. Derfor, i steden for å slite ut min kjære sub, Gikk jeg til anskaffelse av en Tag Heuer Formula 1. Orange selvfølgelig :mrgreen: .

Klokken kom på døren i dag rett før kl 09. Pakken ble rasket med på jobb å pakket ut i lunsjen.
Desverre var ikke standen på klokken helt som beskrevet av selger, men håper det kan komme en grei løsning på det i løpet av helgen :)

Bilde av de to nye familiemedlemmene:

pa301668.jpg

(ps: Beklager dårlig bildekvalitet. Min nye Sony Ericsson Aino måtte gjøre jobben ettersom kameraet har hatt litt nærkontakt med vann)

Ha en riktig flott helg alle sammen :mrgreen:

Se det, to flotte ur! Grattis med nyankomster, får håpe det ordner seg med Tag-en....

Har du solgt Subben?!
Nice Debaufre` da :D
Selv bruker jeg subbene som daglige klokker, greier ikke å bare bruke de på "god dagene". Tenker at når jeg først har vært så gal å brukt så mye penger på de, skal de jammen bli brukt og :mrgreen:
Grattis med nye klokker uansett!

Gratulerer med to flotte klokker :D
Enig med Bullit, klokker skal brukes og nytes :mrgreen:

Bullit skrev:
Har du solgt Subben?!
Nice Debaufre` da :D
Selv bruker jeg subbene som daglige klokker, greier ikke å bare bruke de på "god dagene". Tenker at når jeg først har vært så gal å brukt så mye penger på de, skal de jammen bli brukt og :mrgreen:
Grattis med nye klokker uansett!

Solgt subben nei! men ettersom det blir så mye bæring og styring på jobb vil jeg ikke la sub´en få så mye juling :)