Litt dumt at du svarer på vegne av oss andre i en så nedlatende tone, andreaskh. Ingen grunn til at ikke noen her inne skulle kunne hjelpe, selv om ikke Tommy Hilfiger akkurat er den mest omtalte "klokkeprodusenten". Jeg synes det skal være rom for alle slags klokkespørsmål her. Vi er nok mange (riktignok ikke undertegnede) som har hatt tilsvarende klokker selv, før vi fikk øynene opp for skikkelige saker. Og til trådstarter: Jeg har billedsøkt litt på nettet, men ikke klart å finne igjen akkurat "din" klokke, dessverre.
Men forrige taler har nok rett i at verdien neppe er mange hundrelappene.
Nedlatende? Jeg fortalte jo bare det som er fakta, at TH som klokkemerke ikke fører lister over serie- og modellnummer på sine klokker, fordi de egentlig er en klesprodusent. Og inntil videre har jo ikke dere funnet noe mer informasjon enn meg, så at jeg var nedlatende er feil å si. Jeg kritiserte heller ikke klokken på noe måte.
Edit: Hvor kommer det frem at det ikke er takhøyde for å komme med alle klokkespørsmål i mitt svar @mutriakis? Dere repeterer jo bare det jeg sier, så jeg har vel svart på det han lurer på?
Jeg beklager hvis jeg misforstod, @Andreaskh. Og kanskje er nedlatende feil ord. Jeg oppfattet det som at du mener at den klokken er det ingen her som er interessert i, så da får du spørre et annet sted. Og det syntes jeg var litt dårlig gjort både overfor trådstarter, og oss andre på sonen.
Men igjen: beklager hvis jeg misforstod.