Det er mandag og tid for å drømme litt. Hvis du fikk 300.000NOK til å kjøpe klokker for, hva hadde du endt opp med?
Aller først hadde jeg kjøpt meg denne:
Glashütte Panoinverse i gull. Har sett en hos Tidemann og det er et fantastisk ur. De ligger vel på ca. 190-200.000 hvis man finner en i butikk, men var jeg heldig med dollarkursen kunne jeg kanskje ha plukket opp en brukt på ebay for ca. 140.000.
Så hadde jeg kjøpt denne:
En Vianney Halter Classic. De produseres ikke lenger, men jeg fikk tilbud om å kjøpe en til ca. 11.000 usd for et år siden - Det vil si ca. 75.000.
Også hadde jeg krysset fingrene for at jeg også hadde hatt råd til en...
Panerai 233...
Dette innkjøpet hadde forøvrig ført til at jeg kunne ha solgt Paneraien jeg har, og kjøpt med en IWC Ingenieur og en Omega Seamaster PO.
Tror jeg må kjøpe meg et flaxlodd på vei hjem i dag..
Aller først hadde jeg kjøpt meg denne:
Glashütte Panoinverse i gull. Har sett en hos Tidemann og det er et fantastisk ur. De ligger vel på ca. 190-200.000 hvis man finner en i butikk, men var jeg heldig med dollarkursen kunne jeg kanskje ha plukket opp en brukt på ebay for ca. 140.000.
Så hadde jeg kjøpt denne:
En Vianney Halter Classic. De produseres ikke lenger, men jeg fikk tilbud om å kjøpe en til ca. 11.000 usd for et år siden - Det vil si ca. 75.000.
Også hadde jeg krysset fingrene for at jeg også hadde hatt råd til en...
Panerai 233...
Dette innkjøpet hadde forøvrig ført til at jeg kunne ha solgt Paneraien jeg har, og kjøpt med en IWC Ingenieur og en Omega Seamaster PO.
Tror jeg må kjøpe meg et flaxlodd på vei hjem i dag..