Ultralyds-rense-duppeditt

I tilbudshyllen på Elkjøp Ullevål hadde de nylig et lignende ultralydapparat til 199 eller 299. Mener det var noe ala dette . Ser ikke ut som det er det mest effektive apparatet, men kanskje verdt å prøve?

Supert gutter. Da skal jeg se om jeg får bestilt meg en.
Satser på å kjøre den i noen timer med litt ammoniakk for å få bort det verste lenkegrumset. Men klart, forventer ikke underverker til noen få lapper.

Litt usikker på hva man skal ha oppi, men det meste funker vell her så lenge det ikke tærer på materialet du skal rense. I instruksjonene står det at man bare skal bruke vann og om nødvendig ett "mild detergent". Jeg bruker denne bare for siste finish og bruker en liten tannkost og zalo for å ta det som sitter først.

Det anbefales en høy tetthets grad om man skal senke hele uret ned i badet. Da det oppstår veldig små bobler ut av frekvensen, og kan lett penetrere inn til urverket om den ikke er tett nok.(det er i allefall sånn jeg har forstått det:)

Edit: Tror også urverket gjerne kunne blitt skadet av frekvensen?

Bruker du bare zalo-vann eller noe annet oppi? Sliter litt med å få ting rent med ultralyd-badet mitt... Har kun prøvd med zalo-vann. Har lest om folk som foretrekker benis, men det drar jeg neppe inn i leiligheten.

Hei!
Du kan ha oppi en dæsj med salmiakk sammen med zalo, funker bra.
OBS kan ta fargen på malte bezelringer.
Bør ta ut verket før klokka renses;)