Kjøpte en billig ultrasonisk renser på Clas Ohlson og lurte på hva slags rensemiddel jeg bør bruke og hvor det kan kjøpes?.
Har en gammel klokke som jeg skal rense, m.a.o alt av deler.Hva skal du rense?
Jeg bruker litt Zalo og av og til litt Salmi(akk) i tillegg.Ka vil fungere for oss som ikkje skal demontere klokka , men ønsker kun å vaske en lenke inn i mellom ?
Ka vil fungere for oss som ikkje skal demontere klokka , men ønsker kun å vaske en lenke inn i mellom ?
Grønnsåpe og salmiakk har jeg fått anbefalt av en urmaker med veldig godt rennomé i OsloKa vil fungere for oss som ikkje skal demontere klokka , men ønsker kun å vaske en lenke inn i mellom ?
Ble dobbelpost. Men en tankevekker hvis man handler brukte klokker i disse covid-tider. MYE drit som setter seg på en klokke.
Ble dobbelpost. Men en tankevekker hvis man handler brukte klokker i disse covid-tider. MYE drit som setter seg på en klokke.
Ja det var mye gørr. Ikke min klokke, men eieren har brukt klokka hver dag siden han kjøpte den ny i 2006, med unntakt da han hadde den på service i 2010. Regner med at lenka ble renset da.Det var myyye gørr i den lenka di emptybrrainjacks . Jeg bruker den vanlige metoden med såpe, vann og børste. Urmakeren kommenterte at den var rein en gang jeg var innom, jeg skjønner nå hva han er vant til.
Er det det mulig å be om et lite eksperiment? Vask en tilsvarende møkkete lenke med såpe, vann og kost og så gi den en omgang i ultralydrenseren. Skulle vært artig å sett hvor effektiv den vanlige metoden er.
Er det det mulig å be om et lite eksperiment? Vask en tilsvarende møkkete lenke med såpe, vann og kost og så gi den en omgang i ultralydrenseren. Skulle vært artig å sett hvor effektiv den vanlige metoden er.
Derfor dykkerklokke!