Ulysse Nardin - div. spm

Noen forslag til gode nettbutikker da? Behøver ikke være AD, men ikke av typen som sliper av S/N nr etc. Jeg har handlet av Prestigetime.com på mine Seamasters, men selv om de har UN, så ser det ikke ut til at de har denne modellen. Men spørs om de er konkurransedyktige på pris. Ser de priser en DeepSea Cameron til 17ooo Dollars, da er prisen oppgitt uten tax.. Var morsommere den gangen dollaren lå på på 5 og 6...

Denne herlige saken her oppsummerer de «tilgjengelige» delene av tidligere kolleksjoner på en god måte. Flott urmakerkunst slengt inn i en elsk/hat kasse. Jeg har alltid vært svært begeistret for denne spesialutgaven. Brukervennlig PPC med en klatt oransje.

• Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Vil du ikke handle med Tidemann?

Da har jeg fått svar fra både Oslo og Stockholm.
Oslo bekrefter de skal starte opp som AD men hadde ingen priser ennå.
Svenskene virker å være seige på å trekke ut svensk moms, så de utgår uansett. Men har latet som jeg fortsatt er interessert, slik at jeg kanskje kunne fått en pris iallfall, det hadde vært greit å vite....

Så får vi se. har også falt for Omega PO med kvart oransje bezel, syns den står seg fint med gummireima med innslag av oransje. Syns vel den er finere, men UN hadde jo vært moro siden ikke så mange som har! Kvaliteten er vel omtrent lik?

Redigert:
Nymanns antok SEK 65000 for denne.
Ikke kommet i butikk ennå, og det var ikke aktuelt for de å trekke ut noe svensk mva.
Finner det faktisk merkelig. Fram til ventelistene på Rolex tok av, kom jo kineserne hit og kjøpte mye på tax free hos Bjerke i Oslo. Jaja, ikke alt som er enklere og bedre i Eu likevel... (men tror nok det er butikken som ikke har peiling, vet at andre svenske butikker fint får det til)

Nymanns antok SEK 65000 for denne.
Ikke kommet i butikk ennå, og det var ikke aktuelt for de å trekke ut noe svensk mva.
Finner det faktisk merkelig. Fram til ventelistene på Rolex tok av, kom jo kineserne hit og kjøpte mye på tax free hos Bjerke i Oslo. Jaja, ikke alt som er enklere og bedre i Eu likevel... (men tror nok det er butikken som ikke har peiling, vet at andre svenske butikker fint får det til)
Det er egne tollregler mellom skandinaviske land. Kjøp i Tyskland så får du av 21% og bet så 25 % inn til Norge igjen.

Det er egne tollregler mellom skandinaviske land. Kjøp i Tyskland så får du av 21% og bet så 25 % inn til Norge igjen.

Delvis riktig, pga nordisk handelsavtale (man kan feks ikke handle uten moms når man handler mat på Svinesund).
Det jeg hadde tenkt til derimot, var jo en regulær import, og her er den ingen forskjell på Sverige og resten av EU.
Er nok bare uvitenhet fra butikken, eller at de ikke gidder.
Men uansett så vil jo Tidemann starte med salg av UN utover så får vi se da.

Ser fram til at UN kommer til Tidemann’s.
En smakebit fra UN sine sider :rolleyes:

94B05240-67C1-490F-B541-B4C4DC46C9F7.jpeg
AAAB3852-ED24-4C53-8546-75D9D26177C4.jpeg
F8CD6147-6280-4E06-A44B-0FBE13F42309.jpeg