Ulysse Nardin

Medlem
30. juni 2008
Sted
Kristiansand
Hadde håpet at jeg var ferdig med klokkekikking for en liten stund, men livet er liksom ikke helt det samme hvis en ikke har noe å drømme om.
Jeg leter etter informasjon om denne: http://www.ulysse-nardin.com/watch.jsp? ... oll=100003

Det er 40mm utgaven og ikke den "vanlige" på 43mm. Noen som har noe pris på denne?
Har prøvd å google litt, men finner ikke noe spesielt om forhandlere, noe tyder på at det finnes en i Danmark og muligens en i Sverige.
Så vidt jeg kan se finnes det ingen offisiell forhandler av merket her i Norge.
Noen med erfaringer?

Swiss Time

Selv synes jeg denne er griselekker.
brukt4.jpg

Jeg har hatt noen UN'er,- bl.a. MMD med lenke...Utrolig presist verk, med mange fine detaljer på klokken.
Dessverre er det et relativt stort prisfall om du engang skal videreselge klokken.....

Swisstime er ingen AD ! Dette firmaet har fått mye negativ omtale tidligere, bl.a. her i forumet.
Prøv heller å få tak i uret på nettet eller fra DK,- forhandleren der er grei å ha med å gjøre og jeg har fått svært god service derfra.

Mitt ur:
JoachimCh.jpg

UNMaxiMarineDiver2.jpg

Hei,
Jeg mener å ha hørt at prisen på Ulysse Nardin 40 mm Marine Diver i stål med stållenke ligger i underkant av 6.000 Euro.

"Norsk" forhandler er:
Reeslev.
Bredgade 19,
DK-1260 København.
Tel. +45 33 14 4069.
Fax +45 33 91 2069.
th@reeslev.net

Hilsen,
Øyvind.

UNx2.jpg

Når jeg blir rik skal jeg ha en San Marco. Eller kanskje spore ned en Ghengis Khan eller Circus.