Unbagging

Medlem
22. nov. 2009
Hohoho, julestemning på lokale matbutikken og fant bak bananene og tomatene et godt tilbud:D Så hjem og begynte åpne...

001.jpg

oj flott grönn boks men ikke Rolex denne gang..

002.jpg

Nydeeeelig tre boks, ikke noe plastik-skinn her :D...

003.jpg

Tobecontinued...

Min förste AP... ble en svak stund noen minut

Linus-coperta.gif
shm_mhm.gif

Hmmm masse plastikk poser rundt og på klokken, tog litt tid å rive vekk allt det...
men til slutt..

303k7sy.gif

004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

008.jpg

ari-gold-2.jpg

WOW, hvilken flott klokke, föles som "a million dollars"

Å s****!!!!!! Noe av det feteste jeg har set. Punktum. Semikolon. Apostrof og utropstegn!

Gratulerer så mye og tusen takk at du deler dette nydelige uuret med oss :D

For å sitere niesen min på 5, jeg vil også ha en sånn! :eek::eek::eek:
Gratulerer så mye, dette er hva jeg kaller den perfekte klokken :cool:

WOW! Denne var lekker! Nå mangler du kun den rød dressen til Mogens så er du klar for å feire jul! Gratulerer så mye, denne havner høyt oppe på listen over årets unboxinger.

Fy søren så rå. Gratulerer så masse... Sitter å ser på en annen klokke og fikk lyst til å bare være kjempe ufornuftig å klinke til.

Er egentlig ikke så glad i AP, men tror den der kunne vært kul på en rød Nato.

Neiiida. Eller, det med at jeg ikke er så glad o AP er forsåvidt sant, men denne synes jeg var veldig pen. De hjerteligste gratulasjoner!!

Å fyttihelvete for en nydelig klokke. Den skiven må vel være noe av det flotteste som er laget på alle sider av Atlanteren. Nei fy fankern så misunnelig jeg ble nå - på grensen til sjalusi, faktisk.

Stor gratulasjon!

Enda større ønske om at du tropper opp på neste gtg og lar meg få tafse og klå litt:D