Unbox-/enveloping av Louis Vuitton by Ruus, Patrik Case & Bergeon (WIS)

Medlem
26. april 2011
Ikke klokkekjøp, men like spennende:

Julaften, nyttårsaften og 17.mai på en gang:

Patrik Case (Julaften) med to Ruus-remer (nyttårsaften), et par nødvendige Bergeon kvalitetsverktøy (17.mai), en PAM og to stk Rolex (noe rask som lå og slengte som jeg puttet inn i de ledige lommene):

Mappen har fem lommer for remer, tre for klokker og to for skrujern. Skinn og finish er av høyeste kvalitet, og med en Siluro a Lenta Corsa / Maiale / pig / Chariot (eller bemannet, saktegående torpedo om du vil) på utsiden. patrikcase.com:

Remen fra konvolutten er en Louis Vuitton by Ruus. Jeg sendte et LV-produkt jeg ikke brukte til @Olando med spesifikasjoner på remen, så under en uke etter kom remen i retur. Det er et nydelig stykke arbeid, med mykt skinn på innsiden for komfortens skyld. Tviler sterkt på om LV kunne lagd denne penere selv!:

Nå jakter jeg nye remer å fylle de tre ledige rommene med. Uorignalt med vintage-look (alla gunny Straps). OEM alligator og assolutamente. Noe sånt. Time will show:)

God kveld medaslyanter!
Genta.

Redigert av en moderator:
Ingen tvil om @Olando har tilført ny dimensjon til urverdenen.!
Gratla med det hele!

haha, la oss ikke gå av hengslene her:) Men ja, ble fornøyd med denne reimen

Vi kan godt gå litt av hengslene:) Jeg har kun to av dine remer, og de er av ypperste kvalitet, design og komfort = kjøpsanbefaling! Syns denne remens design og farge fremhever det gamle designet til Radiomir på en ypperlig måte, pakka ser eldgammel ut, men er nytt. Her er den andre jeg har:

Redigert:
Vellykket prosjekt og fin mappe :) Hadde vært artig å se Louis Vuitton begynne å produsere klokkeremmer :p

Den LV remmen ble jo meget så bra!
Ikke det at jeg er overasket heller; @Olando er tross alt "på høyde med de beste utenlandske" :mrgreen:

_MG_9996_zpsd0be2263.jpg

,

Remen fra konvolutten er en Louis Vuitton by Ruus. Jeg sendte et LV-produkt jeg ikke brukte til @Olando med spesifikasjoner på remen, så under en uke etter kom remen i retur. Det er et nydelig stykke arbeid, med mykt skinn på innsiden for komfortens skyld. Tviler sterkt på om LV kunne lagd denne penere selv!:

Nå jakter jeg nye remer å fylle de tre ledige rommene med. Uorignalt med vintage-look (alla gunny Straps). OEM alligator og assolutamente. Noe sånt. Time will show:)

God kveld medaslyanter!
Genta.

Den LV remmen var helt konge til radiomir! Noen som har et råd til en som ikke har noen LV produkter slengende rundt?
Uansett gratulerer med alt sammen, har selv en case fra Patrick med Maiale trykk som jeg fremdeles syns er topp.

Fortsatt god helg!