Unboxing 2.1

Medlem
7. sep. 2011
Sted
Bergen
Da var det tid for ny unboxing etter at det forrige kjøpet ble en bom, men fikk heldigvis pengene igjen fra selger.
Atter en gang har @SpaceCowboy vært til stor hjelp med sin ekspertise, så stor takk til han for all hjelp.

Pakken kom omsider frem

Hvit boks lover bra

Fin treboks inne i den igjen

Hva er i boksen mon tro....

Jo, en Omega Speedmaster 105.003-65, en såkalt "Ed White"

Et kjapt WS

Denne gangen sitter kronen fast, pluss at den har rett font, to "dot's" ved kl.12 :D

Lykke er å eie en Speedmaster :D

Takk for titten

Redigert av en moderator:
Gratulerer!

Vært innom Roma Orologi et par ganger selv - utrolig utvalg og hyggelig betjening.

Gratulerer masse Pondus72! For en nydelig vintage speedy, og den patinaen i skiven er jo helt vill. Herlig :)

Gratuler med en pen (og korrekt) Speedy! ;)

Bare hyggelig å kunne hjelpe. Fantastisk patina på den du endte opp med. :cool:

Atter en gang, takk for all hjelp :)

Nydelig! Grattis! Du vet at du må stille på neste gtg, ikke sant? ;)

Takker og bukker, jeg stiller så sant jeg er hjemme neste gang det er gtg

Grattis! "Straight luggs" er snadder:cool:

Takk, er kjempefornøyd

Gratulerer!

Vært innom Roma Orologi et par ganger selv - utrolig utvalg og hyggelig betjening.

Takk, de var veldig velvillige med å fremskaffe flere bilder og info så kudos til Roma Orologi

Gratulerer med veldig fin Speedmaster. Jeg kjente ikke til modellen fra før av, og måtte google den. :)

Takk skal du ha. Jeg kjente ikke til den jeg heller før jeg begynte å lese meg opp på den infoen som @SpaceCowboy ga meg.

Gratulerer masse Pondus72! For en nydelig vintage speedy, og den patinaen i skiven er jo helt vill. Herlig :)

Takker og bukker, patinaen er enda bedre "live"

Lekkert Pondus72. Denne ser langt bedre ut ja! Grattis med Vintage speedy!

Takk skal du ha. Den ser meget mye bedre ut enn den forrige ja :D

Redigert av en moderator: