Unboxing av en gammel kjenning, det var iallefall det jeg trodde! :-O

Medlem
1. des. 2010
Innlegg
2.160
Sted
Haugesund
Av alle urene jeg har hatt og solgt er det ett ur som jeg virkelig har savnet!

Dette bilde forklarer godt hvorfor:
IMG_1551_zps3e905d9f.jpg


Da jeg kom over det jeg trodde var den samme modellen på bukta kastet jeg meg i det og slengte inn ett bud. Uret var mitt, så var det bare å vente. I dag kom det og jeg fikk meg en liten overraskelse kan man si!

Fikk med meg en hjelper i dag!
IMG_2938_zps654c2c4a.jpg


Hm, kjekkere med innpakningen en klokke boksen ser jeg!
IMG_2943_zps1ecdba4a.jpg


Ikke mye interesse for boksen nei, var ikke lenge før gulvet var fult av isopor "kuler" og jeg måtte pakke opp helt alene!
IMG_2945_zps42d7ee49.jpg


Fin boks! Men hva finnes i brevet?
IMG_2946_zps47ff7a11.jpg


Dokumentasjon er fint!
IMG_2950_zpsbc31535c.jpg


Der var den ja, og til og med enda mer dokumentasjon! Kjøper har tatt godt vare på denne etter kjøp i `93!
IMG_2952_zps5110cf9b.jpg


Men det var noe rart med størrelsen! Joda, det viser seg at jeg har klart å kjøpe mid-size modellen! Den er ganske liten så får se om det går seg til eller om denne havner ut på salgs delen av forumet!

Ellers var uret STRØKENT, dette kan ikke ha vært i bruk mye! Bezelen var ganske stram så jeg bestemte meg for å rengjøre den litt.

IMG_2953_zps0750306c.jpg


Nå får jeg den såklart ikke sammen igjen, så da blir det en tur til Lervik i morgen ;)

Legger ved ett WS :D

x8hQNCvsjT3lS3A2fHG2ycrVYPFvBB7sn5uoCLV3lDM_zps358c909b.jpg
 
Redigert:
Gratulerer:confused:
Hehe med nytt prosjekt i hvertfall. Flott klokke uansett, selv om den er i feil størrelse.
 
Fint at du går opp løypa for oss andre. Nå har vi lært at det også er størrelsen det kommer an på og at denne må sjekkes.

Gratulerer så mye. Fin var den.
 
Man kan bli lurt her ja, blir litt nedtur med størrelsen men ellers er den jo helt strøken. Dette er uansett en wis-klokke, og her bør for eksempel @rambutan kjenne sin besøkelsestid og begynne å spam-pm-e deg raskt. Gratulerer :)
 
Redigert av en moderator:
Man kan bli lurt her ja, blir litt nedtur med størrelsen men ellers er den jo helt strøken. Dette er uansett en wis-klokke, og her bør for eksempel @rambutan kjenne sin besøkelsestid og begynne å spam-pm-e deg raskt. Gratulerer :)

Alltid kjedelig med nedtur pga. størrelsen...

Grattis, syns den var litt tøff jeg:)
 
Redigert av en moderator:
Grattis! Skjønner det er litt nedtur med størrelsen, men flott var den. Er jaggu usikker på om den er liten for meg også.;)
 
Gratulerer masse @Salvesen! Hehe, likte godt størrelsen jeg, synes den ser veldig bra ut på armen i bildet. Spenstig men samtidig litt tilbaketrukken, veldig kult synes jeg! :D
 
Redigert av en moderator:
Grattis med fin tudor sub. Syns den så bra ut jeg med tanke på størrelsen. Veldig pen bengal som fikk være med på unboxingen også :) Mini leopard.