Unboxing av en klassiker..

Medlem
10. april 2008
Nok en gang har jeg en ny klokkeboks å åpne - impulskontroll er liksom ikke min greie :confused: Beklager litt dårlige bilder, men Iphone var det eneste kamera tilgjengelig..

Krone på ytterboksen lover bra..
f25f33ff.jpg

Lag på lag..
41988b54.jpg

Klar for åpning av lokket!
3f16bf97.jpg

Tada...! Neida, ikke enda :)
bb3d7967.jpg

Brukt, men nesten LNIB..
e5b12e85.jpg

Wristshot
74a723a4.jpg

Deilig med massiv lenke og skjult lås!
84c95c32.jpg

Kommer til salgs :cool::
Tag.jpg

Gratulerer med en flott kassiker som aldri går av moten. Hvordan er egentlig jubilee lenkene av nyere dato? Har kun prøvd 20-30 år gamle eksemplarer og de taler for seg selv.

Hvordan er egentlig jubilee lenkene av nyere dato? Har kun prøvd 20-30 år gamle eksemplarer og de taler for seg selv.

Det er STOR forskell mellom gammel og ny type jubilee! De massive leddene gir en helt annen kvalitetsfølelse, og er mindre utsatt for strekk. I tillegg er det utrolig greit med skjult lås..

Dette er faktisk den 6 Datejusten jeg kjøper.. Et tegn på at denne bør beholdes?

Det er STOR forskell mellom gammel og ny type jubilee! De massive leddene gir en helt annen kvalitetsfølelse, og er mindre utsatt for strekk. I tillegg er det utrolig greit med skjult lås..

Dette er faktisk den 6 Datejusten jeg kjøper.. Et tegn på at denne bør beholdes?

Spør Reidar, han lider av det samme. Tilsammen finnes nok svetten deres på flesteparten av Rolexene i Norge :p

Spør Reidar, han lider av det samme. Tilsammen finnes nok svetten deres på flesteparten av Rolexene i Norge :p

Hva hører jeg ? Betyr det at mine tidligere klokker stiger i verdi siden jeg er så populær da de bærer min kroppslukt ? :)

Men denne så utrolig ny ut HenrikTA, den var virkelig griselekker :)

Hadde jeg ikke lovet kona syden i januar i går hadde det blitt en slik i dag. Gratulerer