Unboxing av en skikkelig godbit......

Medlem
1. jan. 2015
Sted
Sola
Har fått tak i en skikkelig godbit som har potensiale til å bli en keeper hos meg :)

La oss først se på bilder:

Tidenes største klokke eske:

Produsenten er avslørt:

Klokken samt modellen av Alpina's katamaran seilbåt (som dessverre har fått litt bank på sin ferd til meg......)

Prøvde litt makrobilder, ikke helt fornøyd men here goes:

Dette er nå min andre Alpina å jeg tror at jeg har funnet meg ett nytt favorittmerke :)
Noe av det flotteste med denne klokken er bezel'en som er belagt med safirkrystall, "inhouse" urverk å flere andre kule detaljer hjelper på helhets inntrykket.

Var egentlig ute etter en diver denne gang, men kom frem til at denne er ett godt kompromiss å noe litt utenom det vanlige.
Kommer nok ikke til å bruke regatta nedtellings funksjonen noe særlig, men det er jo greit å ha skulle jeg plutselig befinne meg på startstreken i Americas Cup eller noe :)

Takk til @Dingle for handelen, synes på ingen måte at jeg har gitt det denne klokken er verdt, thumbs up til deg :)

Redigert av en moderator:
Tenker meg at den blir ganske frekt kul på oransje rem! :)
Gratulerer!

Takk for det, tror ikke den blir brukt så altfor mye med oransje rem bortsett fra ved ett basseng i sydligere strøk :)

Da er jeg glad at du @Oddemann valgte å la den gå videre :)

Kvalitetsfølelsen på denne står ikke tilbake for noe jeg har vært borti, den gir virkelig bang for the buck

Redigert av en moderator:
Hei

En skikkelig tøff klokke, og skulle du deltatt i regatta, ja så har du en adekvat timer. Gratulerer så mye!