Unboxing av min første...?

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
Ahh, pakken i hus.
RolexJrgenmars2011001.jpg

ivrig nå, ikke bare jeg (et par kids!)...og..hva det er min første av, begynner å bli besvart...må være en Rolex, men hvilken? litt slitt i kantene, så ny er den ikke...
RolexJrgenmars2011007.jpg

ny boks...
RolexJrgenmars2011008.jpg

Ahhh, Submariner 16800. Herlig. :)
RolexJrgenmars2011010.jpg

Overraskende pen synes jeg! Er denne virkelig 25 år? Sveitsisk kvalitet! :)

RolexJrgenmars2011011.jpg

WS:

RolexJrgenmars2011022.jpg

Nydelig klokke! Føler dette er starten på et varig vennskap :D

Lekkert! Er ikke å komme vekk ifra at alle bør eie en Sub. Dessverre har jeg enda ikke funnet ut hvilken jeg liker best, men denne var absolutt ikke gale.

Takker så mye!
Hadde en Omega Seamaster Planet Ocean Chrono XL i min eie i en drøy uke. Nydelig klokke, men den snakket ikke til meg... ;) Dét gjør denne :)

Akkurat lik min. Dessverre er det duken jeg snakker om. Gratulerer med et kjempeflott ur :)

Ho ho :D Hadde faktisk tenkt å unngå å bruke duken som bakgrunn, men med en liten gutt på ettogethalvt stabbende i bakgrunnen var det bare å få det unna fort og gale :cool:

Grattis! :)

Tårer å kalle dette en vintage, og må ærlig innrømme at jeg har veeeeldig lyst på en vintage sub selv!

Kos deg med den ;)

Et nydelig eksemplar av arten! Det spesielle med Rolex er at selv om den er 25 år gammel, er den like aktuell i dag:) det er det få andre produsenter som kan skilte med:) slit den med helsa!

Takker og bukker :) Er veldig happy med den. Fin size. Undertstated og ikke prangende, likevel oppsiktsvekkende lekker.
Egentlig veldig fascinerende hvordan Suben klarer å være moderne og tidløs på samme tid...
Sender en takk til murias, som solgte meg herligheten :D

Takk Takk :)
Fikk også komplimenter (for klokken ;) ) av urmakeren hos Bjerke i Bergen, meget hyggelig kar forresten, som justerte lenken helt gratis. Flott service!

Like greit å begynne med rolexkjøret......

De fleste av oss havner der før eller siden...... Gratulerer med en av tidenes største klassiker. Synes det er ekstra artig at den har fått noen år på seg til å modnes......