Unboxing av min nye klokke.

Medlem
27. jan. 2011
Sted
Trondheim
Her kommer en unboxing av min nye klokke. Denne kom på døra tirsdag etter påske. Og selvfølgelig dro jeg på jobb den dagen.:mad: Så det ble ikke jeg som ble først til å presentere denne klokken her på forumet,men det er no bare slik.
Litt info om klokken.
Det er en Archimede Pilot 42 Bronze.
Den er 42mm uten krona.
Krona er signert og er også i bronze.
Tykkelsen er 9,9mm.
Vannsikker til 50m.
Safirglass som er helt flatt.
Mineral glass på baksiden.
Baklokket er i rustfritt.
Urverket er Eta 2824-2.
Urskiven er sort med blå lume. Viserne har grønn lume:cool: (Var litt stilig,skal få tatt et bilde av lumen)
Urskiven har også logo og dato som mange syns ikke hører hjemme på en pilot men jeg liker det. :eek:
Jeg valgte mørk brun reim med en deployant lås.
Reima har nagler som er bronze på oppsiden og rustfritt på undersiden.
Jeg valgte å få FL 23883 inngravert på siden.:eek: Jeg registrerer at inngraveringen av "bronze" mellom lugsa på toppen og 1924 mellom lugsa nede har fått litt kritikk,men det er mye mindre framtredene i virkligheten en på bilder.Vel,jeg liker det uansett. :p
Velvel,nok prat på tide å se klokka. :D

Dette lå oppi pakken. :eek:

Takk for titten.

Ja, hva skal man si...

GRATULERER så klart!!! WOW, den likte jeg. Virkelig. Pris? Denne må du ta masse bilder av og spamme oss med:cool:

Gratulerer med flott flieger, liker veldig godt bronse og det kler denne klokken veldig godt. :)

Denne er strålende flott, gratulerer så meget. :)
Inngraveringer på bronse er helt på sin plass, får en fin patina i disse graveringene, igjen gratulerer!

Gratulerer. Blir artig å høre dine erfaringer med denne om en stund. Om de er gode ryker jeg nok på en smell :)

Skikkelig flott klokke, gratulerer så mye! Og godteri og ostepopp med på kjøpet at på til... ;)