Unboxing av noe magisk :) NO. 1000

Medlem
3. jan. 2012
Sted
Oslo
Hei ....

Alle sammen..

Da dukket den endelig opp, timegraphen er i land.. Etter at den var på vei fra andre siden av kloden helt fra Hong Kong og over til Norge.

Har sitti hjemme og ventet på DHL i snart 2 timer og tittet ut av vinduet som et lite barn :p

Bestilte meg en Multifunction Timegrapher NO. 1000 fra ebay.uk.co og fikk den i dag... Har lest flere tråder her på TS om folk som har vært veldig fornøyd med disse. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en slik en for og se hvor nøyaktig klokkene går.

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder regner med at flere her har en slik en på lur :D:D:D

Men vil uansett legge ut litt bilder.. til dere som kansje syns det kunne vært spenende.. :)

Pakken er på kjøkken bordet
CIMG0632.jpg

Pakken er åpnet :D
CIMG0633.jpg

Utstyret er ute av boxen...
CIMG0634.jpg

Koblet til :D:D:D
CIMG0635.jpg

CIMG0636.jpg

CIMG0637.jpg

Takk for titten.. :D:D:D

Gratulerer! Hva må en ut med for noe sånt? Legger du ut en beskrivelse i denne tråden hvordan den virker når du finner det ut..

Kult! Du plikter å ha med denne på gtg og vite hvordan du bruker den;)

Gratulerer med en helt sykt nerd, men fin ting:)

Tøft, du må legge ut testbilder da:D regner med vi andre kan møte opp hjemme og få testet våre klokker, eller kan du ta med på neste GTG kanskje :p

Ønsker og takke alle for hygglig tilbake melding..

Jeg skal se om jeg ikke kan klare og gjøre en review av den til helgen. Den er forsovet veldig lett og bruke.

Og det er uten tvil 100% klart at jeg skal ha den med meg på neste GTG.
Alle som skulle ønske skal få testet den på klokkene sine. :) :) :)

Setter veldig pris på hygglige tilbake meldinger.. Og jeg føler at begynner og bli bitt av klokke basillen på alvor ;)