Unboxing av Omega AT bluedial

Medlem
7. juli 2010
Innlegg
349
Sted
Danmark
Etter et par uker uten "ordentlig" klokke så er endelig en ny Omega AT på plass!

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke var helt sikker på farge inntil nå nylig. Og dannet derfor en tråd for å få litt mer innspill fra asylet (http://www.tidssonen.no/forum/omega-15/omega-aqua-terra-38-5mm-19294/). Det gikk ikke helt som planlagt ettersom det var så mange gode argumenter for begge. Men valget falt tilslutt på Aqua terra med den dype blå fargen.

Jeg hadde noen forutsetninger for den nye Omegaen. Utseendemessig skulle den score på allsidighet, enkelhet og være mer casual sporty (ikke dykker). Noe jeg føler AT gjør på alle mulig måter. Grunnen til at valget endte på blå skive, var i bunn og grunn at den skiller seg mer ut i havet av klokker med sort og hvit skive. Og at blå i seg selv er en utrolig flott farge :)

Har hatt den nå 4 timer, og er kjempe fornøyd! ;)

Photo041113173912.jpg


Photo041113173933.jpg


Photo041113173950.jpg


Photo041113174014.jpg


Photo041113174110.jpg


Photo041113174332.jpg


Photo300913184215.jpg
 
Hipp hurra! Det ble blå! :D

Gratulerer med nytt! Har sagt det før, sier det igjen, dette er min favoritt-Omega!
 
Latterlig misunnelig. Mange av disse som har dukket opp i det siste. Har velig lyst på en selv, men sparingen går trått :confused:
 
Jeg stemte på blå, og nå skjønner du hvorfor! Det er virkelig en super hverdagsklokke på alle måter. Lekker, sporty, klassisk og frekk. Grattis med ny Omega:) Et godt valg
 
Hipp hurra! Det ble blå! :D

Gratulerer med nytt! Har sagt det før, sier det igjen, dette er min favoritt-Omega!
Riktig det @Mulliner!*

Jeg stemte på blå, og nå skjønner du hvorfor! Det er virkelig en super hverdagsklokke på alle måter. Lekker, sporty, klassisk og frekk. Grattis med ny Omega:) Et godt valg

Takk for det! Ja valget endte på blå av akkurat de årsakene! :D
 
Redigert av en moderator: