Unboxing av Panerai Luminor Submersible 1950 Ceramica

Medlem
11. aug. 2014
Sted
Trondheim
Dette er utpakkingen av gaven fra min kone, vet jeg lovte denne i går kveld. Saken er at ikke helt har vent meg på uret og tørr nesten ikke ta på det. Men her kommer uansett bildene, håper dere liker dem.
(orginal tråd her: http://www.tidssonen.no/forum/officine-panerai-13/tidenes-morgengave-fra-min-kone-pam-508-a-24882/)

IMG_1605_zps458ebcfc.jpg
[/URL][/IMG]

bilde_zps711339bb.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1607_zps50362c38.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1611_zpsa0d3e1e7.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1613_zpsbf3ec3c3.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1609_zps3aff3879.jpg
[/URL][/IMG]

IMG_1615_zpsac8b66d7.jpg
[/URL][/IMG]

Gratulerer igjen. Ang. autensitet kan du når jeg tenker meg om laste opp et bilde på instagram og spørre Fake watch buster om hva han tenker om denne.

I mine øyne ser alt bra ut, men, jeg har blitt lurt før (sa brura).

Jeg tror denne klokken vil se helt fenomenal ut på denne remmen forresten.
panerai-luminor-marina-1950-3days-automatic-composite-1.jpg

En stor del av gleden med panerai er jo å bytte remmer:)
Remmen på bildet heter: ASSOLUTAMENTE BROWN SUEDE.

Når det gjelder bruk, ikke bekymre deg. Stort sett er disse klokkene så hardføre at om du får merke på den, fra feks metall ellernoe, så er det mulig å ta bort metallet fra klokken. Det er (har jeg blitt fortalt) metallet som får ripe, og ikke klokken på disse. naturligvis, bruk alt forsiktig, men tror modellen du har, tåler mer enn min Luminor i stål.

igjen, gratulerer, og velkommen!

Grattis!

Få den på armen og gled deg over den:mrgreen:

Dette uret tåler nærmest alt du utsetter det for, så lenge det er på armen.
Derimot kan stygge ting skje ved et dropp i bakken!
Jeg har sett tilfeller hvor keramikk kasser har knust, eller store skal har falt av, etter at en uheldig stakkar har mistet den:(
Det tryggeste er derfor å beholde den på armen og tenke på en fantastisk gavmild kone, hver gang du ser på den:eek:

Fy F**n for en fet klokke! Gratulerer!
Og for en utrolig gavmild kone. Misunnelig på begge!:rolleyes:

Klokker er til for å brukes.
Hvem pokker er det som vil ha en safe-queen anyway.

Gratulerer med råtøff Panerai. Og du, hvis hun derre kona di noen gang vurderer å flytte ut ...

:mrgreen:

Dæven, denne var barsk. Ville definitivt ikke vært bekymret for å bruke denne litt 'røfft'. Gratulerer så mye!

Takker for all responsen, det har vært skikkelig kult. Safe skal uansett kjøpes til andre husholdningsartikler, blir vel så jeg pakker kona i den så ikke Minuteman får kloa i a..:eek: Det reimforslaget var sannelig ikke dumt, takk for det.

PS! Din klokke har vel lug width på 26mm(?)
jeg har remmen jeg tipset om i 24mm. Så før du evt bestiller slik rem, pass på at du får rett bredde:)

Det der var litt av en klokke! Ikke mange av dem rundt om for salg. Jeg tror kona di må ha lagt seg litt i flid for å få tak i den. Gratulerer så mye :)

Og ta godt vare på kona di, som har gått så langt for å tilfredsstille galskapen :mrgreen: