unboxing av rem

Medlem
30. juni 2013
Sted
Drammen
Tenkte bare jeg å dele denne unboxingen samt det inntrykket remen har gitt så langt.

Jeg bestemte meg for å prøve en litt dyrere rem fordi jeg har vært plaget med at klokken glir opp mot lillefinger-siden av håndleddet når jeg bruker rimeligere remer. Nå klarte jeg imidlertid å løse det problemet med olivenolje og bearbeiding av remen, men da var allerede en dyrere rem bestilt. Remen ble, etter litt vurdering, bestilt fra The Strap Smith.

Bilder:

DSC_0719_zpsd3a69362.jpg

DSC_0720_zpscc09acb3.jpg

DSC_0721_zps9a8cdf3b.jpg

DSC_0725_zpsfc26294b.jpg

DSC_0724_zps5fa67ffe.jpg

Når jeg bestilte remen forklarte jeg problemet mitt og vi fant ut at en myk rem var beste løsning. Ikke bare er remen myk, men den former seg veldig fint etter håndleddet og "husker" formen. Nå har jeg ikke hatt den på hånden så veldig lenge, men inntrykket så langt er veldig bra. Klokken holder seg fint midt på håndleddet :)

Dog må jeg jo innrømme at prisen var ganske så høy så neste gang kommer jeg nok til å prøve ut tidsonens egne rem-makere ;)

Redigert:
Gratulerer med fin rem:)
Var det Breitling sin originalrem du slet med? Opplever selv at klokken sklir opp mot lillefingeren, og den remmen er jo ganske stiv. Kanskje jeg må bytte selv:)

Gratulerer med fin rem:)
Var det Breitling sin originalrem du slet med? Opplever selv at klokken sklir opp mot lillefingeren, og den remmen er jo ganske stiv. Kanskje jeg må bytte selv:)

Takk for det :)
Har egentlig slitt med de fleste remer. Originalremen som sto på klokken var nok bedre enn mange av de andre remene jeg har prøvd, men slet litt med den også samt at jeg ikke syns den var spesielt fin. Slik jeg opplever det gjør stive remer generelt at klokken glir opp mot lillefingeren så dersom du synes remen er stiv og du har det problemet så er det nok det som er grunnen.

Nå har jeg gått med remen en liten stund og må si jeg synes den er veldig behagelig. Til tross for at den er ganske tykk er den myk og former seg fint til håndleddet :)

Remen var forøvrig ikke egentlig ment til denne klokken, men som en ekstra rem til en klokke jeg enda ikke har :p Men det er nok mulig at den fant et hjem på Breitlingen.

Redigert:
Takk for det :)
Har egentlig slitt med de fleste remer. Originalremen som sto på klokken var nok bedre enn mange av de andre remene jeg har prøvd, men slet litt med den også samt at jeg ikke syns den var spesielt fin. Slik jeg opplever det gjør stive remer generelt at klokken glir opp mot lillefingeren så dersom du synes remen er stiv og du har det problemet så er det nok det som er grunnen.

Nå har jeg gått med remen en liten stund og må si jeg synes den er veldig behagelig. Til tross for at den er ganske tykk er den myk og former seg fint til håndleddet :)

Remen var forøvrig ikke egentlig ment til denne klokken, men som en ekstra rem til en klokke jeg enda ikke har :p Men det er nok mulig at den fant et hjem på Breitlingen.

Takk for svar :) Jeg tenkte å prøve gummirem til min SOH etterhvert. De er jo veldig myke, så kanskje jeg får indikasjon på om det kan hjelpe å bytte da.