Unboxing av sommerbeater

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
I dag får dere en unboxing uten teasere eller lego ;)

Etter en unødvendig spennende klarering gjennom tollen kunne jeg endelig legge mine klamme hender på en pakke fra Fedex. Jeg orket ikke vente til i morgen for utkjøring, så jeg kjørte ut til OSL. Verdens mest fornuftige bil og verdens mest fornuftige klokke (?), match made in heaven :D

Klokkebilder631.jpg

Inne i medium boksen var den en liten box :roll:

Klokkebilder632.jpg

Og enda en.

Klokkebilder633.jpg

Men denne ser jo kjent ut :D

Klokkebilder634.jpg

Sesam sesam ...

Klokkebilder635.jpg

En sommerbeater! :grin::grin::grin::grin::grin:

Rolex Submariner 16808. En transitional modell fra midten av 80-tallet med safir og quickset, men fortsatt med nipple dial.

Klokkebilder636.jpg

Siden det faktisk er sommer så er det vel bare å slenge den på og kjøre hjem :cool: Jeg sverger Skodaen oppførte seg som en Porsche etter klokkebyttet, snodig ...

Klokkebilder638.jpg

Vel hjemme fant jeg fram en gammel magasinreklame. Jepp, jeg visste jeg hadde sett denne før. Egner seg til haifiske tydligevis. Som seg hør og bør for en sommerbeater.

Klokkebilder639.jpg

Klokkebilder641.jpg

Sommerbeateren har allerede en fetter i boksen, hyggelig!

Klokkebilder650.jpg

Klokkebilder664.jpg

Litt mer muskler på Suben.

Klokkebilder665.jpg

Det er uansett noe med nipples.

Klokkebilder646.jpg

Og krone av gull.

Klokkebilder647.jpg

Endelig den i hus! Godfølelsen sprer seg :D Takk for oppmerksomheten!

Klokkebilder645.jpg

Hohoho, gullfeberen raser! Nyyydelig, gleder meg til å få se litt nærmere på den der, håper ikke det blir lenge til du dukker opp på en klokkerelatert event med den på hånden! Grattis med gullnytt!

Det er uansett noe med nipples.

Du har så rett, så rett, Anders!
Det er noe med nipples.....;)

Grattis med et vakkert eksemplar av arten! Rett og slett en flott klokke. Sommerbeater it sure is.
Denne kan man med tilfredshet la få sin berettigede plass i solen. Der den hører hjemme.
:cool:

(Og med tanke på din vakre rekke av Rolex'er nå, så synes jeg nesten du skulle lede oss gjennom en nærmere beskrivelse og presentasjon av dine mange vakre eksemplarer i en samletråd....)

Rett og slett lekkert! Gratulerer med en drømmeklokke. Etter at jeg fikk min første sub i hus er jeg ikke lenger så fremmed for tanken på en helgull sub. Virkelig en nydelig sak. Igjen, gratulerer!

Hvordan kan det ha seg at jeg, som inntil nylig ikke likte Rolex og nærmest hatet variantene med gull, nå plutselig får lyst på en slik en selv?

- kan det ha vært bilen som påvirket meg?

Gratulerer med et flott stykke ur, Anders!

Føyer meg inn i rekken av gratulanter. Utrolig lekker!
Gull er kult (eller var gult er kult):D:D

Hjelpe og trøste. Å så normal jeg føler meg du syke syke mann. Neste gang vi har gtg kan jo bare du og Mogens møtes og holde armen høyt i været så kan resten av oss gå dit det skinner.

Gratulerer så mye.