- Medlem
- 18. jan. 2008
I dag får dere en unboxing uten teasere eller lego
Etter en unødvendig spennende klarering gjennom tollen kunne jeg endelig legge mine klamme hender på en pakke fra Fedex. Jeg orket ikke vente til i morgen for utkjøring, så jeg kjørte ut til OSL. Verdens mest fornuftige bil og verdens mest fornuftige klokke (?), match made in heaven
Inne i medium boksen var den en liten box :roll:
Og enda en.
Men denne ser jo kjent ut
Sesam sesam ...
En sommerbeater! :grin::grin::grin::grin::grin:
Rolex Submariner 16808. En transitional modell fra midten av 80-tallet med safir og quickset, men fortsatt med nipple dial.
Siden det faktisk er sommer så er det vel bare å slenge den på og kjøre hjem Jeg sverger Skodaen oppførte seg som en Porsche etter klokkebyttet, snodig ...
Vel hjemme fant jeg fram en gammel magasinreklame. Jepp, jeg visste jeg hadde sett denne før. Egner seg til haifiske tydligevis. Som seg hør og bør for en sommerbeater.
Sommerbeateren har allerede en fetter i boksen, hyggelig!
Litt mer muskler på Suben.
Det er uansett noe med nipples.
Og krone av gull.
Endelig den i hus! Godfølelsen sprer seg Takk for oppmerksomheten!
Etter en unødvendig spennende klarering gjennom tollen kunne jeg endelig legge mine klamme hender på en pakke fra Fedex. Jeg orket ikke vente til i morgen for utkjøring, så jeg kjørte ut til OSL. Verdens mest fornuftige bil og verdens mest fornuftige klokke (?), match made in heaven
Inne i medium boksen var den en liten box :roll:
Og enda en.
Men denne ser jo kjent ut
Sesam sesam ...
En sommerbeater! :grin::grin::grin::grin::grin:
Rolex Submariner 16808. En transitional modell fra midten av 80-tallet med safir og quickset, men fortsatt med nipple dial.
Siden det faktisk er sommer så er det vel bare å slenge den på og kjøre hjem Jeg sverger Skodaen oppførte seg som en Porsche etter klokkebyttet, snodig ...
Vel hjemme fant jeg fram en gammel magasinreklame. Jepp, jeg visste jeg hadde sett denne før. Egner seg til haifiske tydligevis. Som seg hør og bør for en sommerbeater.
Sommerbeateren har allerede en fetter i boksen, hyggelig!
Litt mer muskler på Suben.
Det er uansett noe med nipples.
Og krone av gull.
Endelig den i hus! Godfølelsen sprer seg Takk for oppmerksomheten!