Unboxing: En militær dykker..

Medlem
27. des. 2014
Javel, så er det ikke en Rolex Submariner 5517 Mil-Sub - men det er en god erstatter, som koster betydelig mindre penger.

Dette blir min første unboxing her på sonen, iom at jeg er et ny som offisielt medlem(var bare en uregistrert stalker før).

Første bilde avklarer fort hvilket merke det er snakk om..

3KN76pi.jpg

Og inni denne hvit pappesken er det en eske til - denne gang i sort lær/skinn av noe slag. Passelig elegant.

sjRtlSI.jpg

Esken åpnes - og løgnen avsløres. Denne esken er allerede blitt åpnet en gang før! :eek: Dette fordi den første unboxingen skjedde i hui og hast hos J. Gjertsen i Bergen. Lenken skulle av fort som fy (liker utseende, men takler ikke ha det på) siden det var rett før stengetid. Skal forøvrig nevne at den snille damen der ikke tok betalt engang, siden det var slik en rask jobb. God service!

twvZXHU.jpg

Tok av lenka, som forøvrig er veldig fin, og så ut til å være av helt fin kvalitet - til fordel for NATO.
Her på en lekker brun leather NATO fra cheapestnatostraps.com. Akkurat hvilken farge det er husker jeg dog ikke.

cKRAR5O.jpg

Bestilte også en klassiker når jeg først var i gang: Khaki green.

BmFSxmD.jpg

Et lite Lume-shot..

0YzhLRe.jpg

OVM'en har forøvrig en ganske kraftig dome, med en merkbar bevel-edge.

nwlNPTk.jpg

Og sist men ikke minst, obligatorisk wrist shot:

cLwYmFV.jpg

Beklager for litt half-assed bilder, men dårlig belysning og tid gjorde det til hastearbeid. Regner med at dere klarer dere!
(Kommer vel også fler bilder av denne i dagens klokke senere hmhm)

Gratulerer med flott OVM! :) Er det den "nye" modellen? Det sto vel ikke "Ocean One" på skiven på den "gamle"..?

Gratulerer med flott OVM! :) Er det den "nye" modellen? Det sto vel ikke "Ocean One" på skiven på den "gamle"..?

Tusen takk. :) Den ble nylig bestilt rett fra Steinharts hjemmeside, og det tok litt tid siden de ventet på en ny batch - så jeg går utifra at det er den nye modellen ja. Om jeg husker rett, så sto det vel 200m på skiven før også. :)