Unboxing en onsdag morgen

Medlem
26. mai 2009
Sted
Østlandet
Etter mange klokker ut og inn faller jeg alltid tilbake til mitt favoritt merke IWC. Min første automatiske klokke var en Aquatimer. Savnet har vært stort etter at jeg lot denne gå sommeren 2009... Og da Mogens flashet sin Galapagos ja da var det ingen vei tilbake:)

So here goes:

95fc50b2.jpg

Papirene i orden!
26ecf4bc.jpg

Neimen?
db5d6362.jpg

Tittei:)
62224a45.jpg

En Aquatimer 2000!
62ce3aeb.jpg

cb0082fa.jpg

04eed22c.jpg

Denne sitter pent på hånden, tross sine 44mm. Behagelig gummrem og glassbezelen er helt rå! Deilig med en Aquatimer igjen:)

Lekkert, kjører IWC idag selv. Ble litt sjalu på Rolex' som fikk så mye armtid. Sports IWC er så tøft!

De fikk BTW inn en Big Pilot hos Alf Lie i går!

Takker for alle hyggelige svar:) Jeg må innrømme at jeg var ikke helt overbevist da denne kom ifjor som arvtager for den gamle. Det var liksom ikke IWC kjennetegn over designet, men etter at jeg så den live i London for en tid tilbake var den ikke så værst allikevel, det er noe med den glass bezelen som redder den inn igjen! Var også litt skeptisk over de gule detaljene, men synes det kler denne klokken perfekt og er forsåvidt et kjennetegn for Aquatimer familien.

"Quick strap change" systemet er solid og genialt enkelt. Men er kun nødvendig hvis du besitter lenken. Får se om jeg kjøper en lenke etterhvert. Foreløpig er gummireimen meget behagelig:) Førsteinntrykket etter noen timer på armen er bra og forventningene er innfridd:)

Gratulerer, Auto!
Selv om jeg liker den gamle bedre, er dette et særdeles flott ur.
Robust og forseggjort til minste detalj!:D