Unboxing en tidlig morgen

J

jayeff

Guest
Ble vekket av postbudet like før klokken 08 (ja, jeg er student...). En hyggelig dame stod utenfor med en pakke til meg :)

DSC_0039-1.jpg

Pakken var meget godt emballert, men en god kniv og litt viljestyrke gjorde susen
DSC_0042.jpg

Hva skimter mitt øye? En reim?
DSC_0043-1.jpg

Javisst! Hele 3 av dem :)
DSC_0044.jpg

Her var det noe for enhver. Også for pus :)
DSC_0045.jpg

Enda en utfordring for kniven og viljestyrken...
DSC_0046.jpg

Det gikk bra denne gangen også. Hva finner man så inni?
DSC_0047.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0049.jpg

Og inni denne flotte trekassen?
DSC_0051.jpg

En PAM005! Som også tar seg bra ut på armen :)
DSC_0056.jpg

Takk til medlem her på Tidssonen for rask og hyggelig handel! Dette blir nok dagens klokke :)

Ahhhhh!
Gratulerer jayeff!

Nydelig! Etter min mening en av Panerais beste øyeblikk!:D

Så det var du som stakk av med denne, lekkert. Liker PAM005 veldig godt, liker også logoen på skiven!

Gratulerer!

Se der ja, du har jo hatt en del ut i det siste, så det var vel på tide å få noe inn også:)

Gratulerer med en flott og klassisk PAM-modell, ser veldig bra ut!

Takk for gratulasjoner! Ja, det er ikke den verste måten å starte en regntung tirsdags morgen her på Vestlandet på :)

Krille: Ja, det har gått et par ut, men det er flere som står i kø (begge veier) :)

Her renner det inn mer enn jeg klarer å registrere... :)
Grattis med Pam og nye Rolexer. Spesiellt Explorer I synest jeg er meget lekker! Er det den nye 39mm du har bestillt deg eller? (ja det antar jeg når jeg ser nærmere på siggen din :) )

Her renner det inn mer enn jeg klarer å registrere... :)
Grattis med Pam og nye Rolexer. Spesiellt Explorer I synest jeg er meget lekker! Er det den nye 39mm du har bestillt deg eller? (ja det antar jeg når jeg ser nærmere på siggen din :) )

Takk!

Det medfører riktighet, ja :)

Grattis Jayeff!

Logoen er en klassiker IMO.
Posten din ga meg litt godfølelse på en ellers regnværstung morgen her i hovedstaden:)
Ingenting som å åpne en pæretreeske fra Panerai!

Grattis med nok en kongeklokke!:D
Når det gjelder klokkesamlig må jeg si at du drar på skikkelig.:p