Unboxing med overraskende twist

Medlem
14. feb. 2008
Sted
Oslo
En tur til byen gikk ikke helt som planlagt. Jeg skulle jo levere inn en klokke for service. Denne posen tyder vel på at noe gikk galt:

21032011123.jpg

Og var det ikke egentlig en Glashütte eller Breguet som var planen? Hva har skjedd her da?

21032011125q.jpg

Vi får åpne opp og se...

21032011126.jpg

Noe umiskjennelig Zenith El Primerosk over det der...

...men vent litt. Var ikke den litt vel sliten...

21032011127.jpg

Åja... Gamleklokka er i boksen. Den nye er selvfølgelig på armen.

21032011128.jpg

Oppdatert uverk og oppdatert lenke. Det har skjedd litt på 40 år.

21032011129.jpg

Ok: Lang historie kort. Kjøpte El Primero New Vintage 1969 i 2009, ble ikke komfortabel med New Vintage 1969 i 2009, klarte ikke glemme El Primero New Vintage 1969 i 2010 - Kjøpte vintage El Primero i 2011. Ble veldig forelsket i vintage El Primero. Leste veldig mye om El Primero vintagemodeller. Forsøkte å levere vintage El Primero til service. Bestemmer meg for å forsøke å skaffe ny krone fra e-bay først. Prøvde El Primero 10th of a second... Konkluderte med at storebror også måtte få være med hjem.

Beklager litt dårlige mobilbilder på en sen jobbkveld. Skal se om jeg klarer å få tatt noen bedre senere.

Aj aj aj. Såvisst en av de feteste, om ikke DEN feteste klokken på markedet om dagen ja.:D
Gratulerer så mye.

Grattis!
Et virkelig flott eksemplar av arten, med urverk av den like flotte arten.
Den der blir det moro å møte våren med!;)

Grattis! :)

Jeg har rukket å både kjøpe, eie og selge mitt eksemplar :p

Veldig misunnelig

på deg nå kjenner jeg...... Gratulerer så mye med en fantastisk unboxing og to fantastiske klokker.

Helt nydelig.
Prøvde den på armen for en stund siden, har ennå ikke glemt den.:sad:

Min personlige favoritt. Grattis.

Hoho, det er ganske herlig å ha både den gamle og den nye! Grattis med nytt!

Post gjerne noen flere bilder av de to sammen, morsomt med en ny/gammel-sammenligning!

Fy,fy...:mad:....syns Zenith"en fortjener berdre bilder en det du viser her !! linsen bør koste det samme som klokken,punktum.;)
Fra spøk til alvor,-GRATULERER så mye.....

Mvh
Timebandit

Bare å trekke kølapp og stille seg i køen for gratulasjoner her, flott ur! Absolutt en vellykket bytur vil jeg si! ;)

Føyer meg inn i rekken og gratulerer med en virkelig godbit. Prøvde denne i forrige uke, og det føltes helt rett. Dessverre mente ikke finansministeren det samme :rolleyes: