Unboxing og en kjapp presentasjon av meg!

Medlem
13. april 2010
Sted
Trondheim
Heisann,

Nå har jeg vært medlem her siden april 2010, både kjøpt og solgt noen klokker, så føler det er på
høy tid å presentere meg! Tenkte samtidig og bidra med min første unboxing her på Tidssonen.

Har med tiden blitt håpløst interessert i klokker! Interessen begynnte faktisk allerede i 16 års
alderen, da jeg fikk min første klokke til konfirmasjonen min; Tag Heuer (husker ikke modell). Likte klokker da, men de var ikke noe mer for meg enn en klokke. Nesten klokken ble en Omeaga Seamaster, quartz utgave, som jeg fikk i 18 års dagen min. Desverre var jeg ung og dum og klarte utrolig
nok å rote bort begge klokkene i ungdomstiden.

For noen år siden gikk et familiemedlem bort, og jeg arvet noen kroner. Samvittigheten over å ha
mistet en klokke faren min kjøpte til meg, hadde gnaget meg i en del år, så jeg bestemte meg for
å kjøpe tilbake den samme klokken.(Seamasteren) Jeg visste ikke så veldig mye om klokker da, så
jeg betalte faktist 7.500 kroner for en Seamster, quartz, blå skive på finn.no. For meg var den verdt det da.

Noen uker senere begynte jeg på høyskolen (Ja, er litt sent ute ;) Etter noen dager i klasserommet, dunket sidemannen min meg i skulderen og kommenterte klokken min. "kul" klokke..
Vi begynte å snakke om klokker og det viste seg at han kunne veldig mye mer om klokker en det jeg noen gang har kunnet. For meg har de vært fine å se på, men jeg har kunnet veldig lite om historie og hva som faktisk rører seg inni disse tiltrekkende stålkassene.Det viste seg også at han var et
flittig medlem av tidssonen. Etter dette har interessen min utviklet seg enromt. Jeg har lest en del
og begynner å bli temmelig rå på klokkespottingen ;) Var i Marbella (Solkysten, Spania) i sommer
og har aldri sett så mye fete klokker på en plass på så kort tid før!!!

Etter dette har det kommet og gått noen klokker.. Siste ordentlige klokken jeg hadde,
Rolex Explorer, gikk for noen dager siden, til fordel for klokken som skal unboxes. Vet det er å
banne litt her inne, men jeg er en sucker for Omega. For meg handler det om følelsen klokken gir
meg og Omega gir meg virkelig godfølelsen. Og denne modellen har jeg hatt lyst på lenge!!

Så..

Hadde et meget blidt møte med postmannen, 08.15 tiden i går morges (Var våken siden 06.00..
Kaffe.. Kommer han snart!? Faen, kommer for sent med barn i barnehage og skolen.. På grunn av en KLOKKE!!!) Vel 2 timer senere:

P1010171.jpg
[/IMG]

P1010173.jpg
[/IMG]

P1010174.jpg
[/IMG]

P1010177.jpg
[/IMG]

P1010178.jpg

P1010182.jpg
[/IMG]

bilde.jpg
[/IMG]

Med det, takker jeg for meg. Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Det er vel ikke å banne? Mange Omega-entusiaster her. Ikke det mest obskure eller eksklusive merket, men vekker like fullt mange følelser. Gratulerer med ny Seamaster! Har akkurat fått meg en 2255.80 selv, så jeg vet omtrent hvordan det føles, bare i andre farger ;)

Veldig veldig fin. gratulerer så mye, og fortsatt fin Lørdagskveld. Regner med at øret har mye klokke inntil seg nå:)

Fornuftig type du. Bytter bort en Rolex til fordel for et av de vakreste ur som finnes på denne planeten:D

Gratulerer og velkommen!

Nært familiemedlem hilser

024.jpg

Gratulerer!
Selv foretrekker jeg nok Explorer, selv om Seamasteren er lekker.
God helg!

Flott presentasjon og et flott ur. Gi det 20 år og denne klokken selges for det ti-dobble.

Om du fremdeles er på høyskolen skal jeg holde øynene opp for klokken, er ikke så alt for mye å spotte der annet enn Seiko, D&G også har jo 70% av jente DILLIGAF klokker.

Igjen, gratulerer med en fantastisk klokke! Den slår virkelig klokken jeg først så deg med i forelesningssalen;) hvis nå noen bare kunne forbarme seg over meg og svare på wtb-annonsen min vil vi få se en lik utboxing!:)