Unboxing - reprisen

J

jayeff

Guest
En liten tur til Haugesund i dag resulterte i innkjøp av en klokke jeg har hatt tidligere, men solgte i et svakt øyeblikk.

2011-07-19181344.jpg


Hvilket merke kan dette være? ;)
2011-07-19181511.jpg


Nei, dæven! En Rolex! Hvem hadde vel trodd noe slikt?
2011-07-19181542.jpg


Den tidligere konflikten med poseinspektørene (med påfølgende streik) resulterte i en avtale om skiftarbeid. Nå er det kun én inspektør på jobb av gangen
2011-07-19181723.jpg


Den nyyyyydelige grønne boksen :)
2011-07-19181745.jpg


Hva skjuler seg under pussekluten?
2011-07-19181806.jpg


En Explorer II med hvit skive :)
2011-07-19181853.jpg


Fant ut at jeg måtte sikre meg en slik, før den nye modellen overtar. Jeg savnet også en klokke med hvit skive.

Et WS til slutt
2011-07-19181959.jpg

(Den andre poseinspektøren har nettopp våknet og er klar for et nytt skift)
 
Jeg lar meg stadig imponere av dere som bare stikker innom en klokkebutikk og kommer hjem med noe som dette.

Denne ligger på min topp fem Rolexliste og gratulasjonen har et snev av misunnelse over seg:D

Gratulerer med et superflott ur!
 
Jeg lar meg stadig imponere av dere som bare stikker innom en klokkebutikk og kommer hjem med noe som dette.

Denne ligger på min topp fem Rolexliste og gratulasjonen har et snev av misunnelse over seg:D

Gratulerer med et superflott ur!

Takk for det! Nå skal det jo sies at det gikk en klokke i innbytte da ;)


Gratulerer så mye ja, dette var virkelig et nydelig urverk ;) Kan jeg spørre om hva prisen er for noe slikt?

Takk :)

Man kan alltids spørre ;) Listeprisen er 42900,-
 
Gratulerer så mye med ny Explorer II.:D
Helt riktig valg å kjøpe en slik igjen.
Det er jo som kjent bare idioter som aldri skifter mening.;)
Explorer II er en av mine store favoritter.
Kjenner det knyter seg innvendig av anger over at jeg solgte min.
Må ha en sånn igjen.
 
Gratulerer, J!
Den er helt fullkommen!
Men hva byttet du vekk? Ikke en Zenith håper jeg!?
 
...
Explorer II er en av mine store favoritter.
Kjenner det knyter seg innvendig av anger over at jeg solgte min.
Må ha en sånn igjen.

Løp og kjøp ;) Knut har én igjen...

Gratulerer, J!
Den er helt fullkommen!
Men hva byttet du vekk? Ikke en Zenith håper jeg!?

Takk for det :)

Det ble nok byttet bort en Zenith... Fant meg aldri helt til rette med den, dessverre. Har tidligere ønsket å spisse samlingen mer mot Rolex. Må innrømme at jeg nok er mer Rolex-mann, enn Zenith. I tillegg til at jeg liker sportsur bedre enn litt mer dressy klokker.
 
Gratulerer! Var selv inne hos Knut for et par uker siden og så på den klokken. Faktisk første gang jeg har sett ExpII med hvit skive i levende live. Flottere i virkeligheten enn på bilder helt klart. Det ble ingen klokke på meg den dagen, men jeg la da igjen en bestilling.

Dæven, ser i en annen tråd her at du også får kake hos Knut, ikke verst. Selv får jeg bare kaffe. Kanskje han bare viser stor omsorg for kundene sine og ser at enkelte ikke har godt av mer kake:p
 
Grattis med nydelig klassiker! Min har vært på hånden i to uker nå. Ypperlig til utland, bad og fjell.
 
Gratulerer! Var selv inne hos Knut for et par uker siden og så på den klokken. Faktisk første gang jeg har sett ExpII med hvit skive i levende live. Flottere i virkeligheten enn på bilder helt klart. Det ble ingen klokke på meg den dagen, men jeg la da igjen en bestilling.

Dæven, ser i en annen tråd her at du også får kake hos Knut, ikke verst. Selv får jeg bare kaffe. Kanskje han bare viser stor omsorg for kundene sine og ser at enkelte ikke har godt av mer kake:p

Hehe...

Hva bestilte du? *nysgjerrig* ;)


Grattis med flott klokke og en fantastiks AD:D

Takk takk :)

Grattis med nydelig klassiker! Min har vært på hånden i to uker nå. Ypperlig til utland, bad og fjell.

Ikke sant? Grattis til deg også :)
 
Hehe...

Hva bestilte du? *nysgjerrig* ;)

Nye utgaven av den du nettopp kjøpte. Og jeg som lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe en eneste ny klokke i år, slik kan det gå. Prøver meg på samme lovnaden til neste år så får vi se hva Basel-messen bringer av nye fristelser:)
 
Nye utgaven av den du nettopp kjøpte. Og jeg som lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe en eneste ny klokke i år, slik kan det gå. Prøver meg på samme lovnaden til neste år så får vi se hva Basel-messen bringer av nye fristelser:)

Oooohhh... Det blir en bra unboxing :)
 
Gratulerer med ny klokke - Rolex Explorer er tøffe!

Godt og se at du har skiftarbeidere i drift når sanne jobber skal settes i gang. Hva er navnet på den søte pusen? "Rolexus" ;)
 
Gratulerer med ny klokke - Rolex Explorer er tøffe!

Godt og se at du har skiftarbeidere i drift når sanne jobber skal settes i gang. Hva er navnet på den søte pusen? "Rolexus" ;)

Takk :)

Pusen heter Eli. (Etter min mor, som døde i 2009)