Unboxing, sånn ca

Medlem
20. april 2014
Sted
Drammen
Denne klokken har gjort meg til en skikkelig vinglepetter..

Så den først for en stund siden og var litt frem og tilbake. Tenkte jeg ville ha den, så ombestemte jeg meg. Så var den borte.

Så dukket en opp igjen og jeg tenkte at jeg ville kjøpe denne gangen. Men slo det fra meg uten å ta kontakt med selger. Så tenkte jeg at jeg måtte se på den og tok en tur. Slo den fra meg igjen, falt ikke helt i smak. Så kjøpte jeg deg en dag etterpå. Må jo være noe når man ikke greier å legge det helt bak seg?

Den var ikke helt knirkefri når jeg tok over og hadde behov for litt TLC - rett mann for jobben var selvsagt Urmaker Gulbrandsen :)

Hentet i dag og det er første gang jeg har hatt den på hånden, lenken var litt stram og føler denne passer bedre på noe annet.

Denne kompisen kom alene på fest så jeg måtte improvisere litt for å holde meg til tråden unboxing.

Først noen bilder fra spaoppholdet
11_zpshjwwwouu.jpg
[/URL][/IMG]
11_zpshjwwwouu.jpg
[/URL][/IMG]

Noen som drar kjensel på denne?

Så improvisert box

Teaser

Min første Speedy, men kanskje noe utradisjonell? 3520.53.00

Til slutt litt "kunst" for å kompensere for den manglende boxen

Og ja, vet jeg ikke har riktig dato men så det ikke før bildene var tatt. Det er selvfølgelig rettet nå, trenger litt trening på min første day-date

Hvis noen har noe info å komme med på denne er det morsomt, er jo en noe annerledes utgave :)

Flott! Hadde ikke sett den før. Liker den veldig godt. Hvordan justerer du dato på den? Kan vi få ett par bilder av sidene og baksiden? Kjenner at jeg er veldig nysgjerrig.

• Liker
Reaksjoner: ReallyCleverPun
Gratulerer med rå Speedy :cool: Så denne på Instagramen til Gulbrandsen, og håpet at eieren var noen her inne. Post gjerne i Dagens klokke i ny og ned!

• Liker
Reaksjoner: ReallyCleverPun
Flott! Hadde ikke sett den før. Liker den veldig godt. Hvordan justerer du dato på den? Kan vi få ett par bilder av sidene og baksiden? Kjenner at jeg er veldig nysgjerrig.

Dato er faktisk veldig lett å stille på lik linje som tiden, ut med krona og vips. Eneste plunderet er hvis man er litt for kjapp på avtrekkeren og drar en dag for mye, da må du gjennom alle månedene for å komme tilbake til start. Leser meg opp/kikker på windere as-we-speak.

Et par bilder fra forskjellige vinkler. Både glass og bezel er lett buet så hele klokken får en liten dome-shape. Vet ikke hvor bra dette kommer fram på bilder da foto ikke er min sterkeste side.

Her til sammenligning med Sub`n. Selv om det på papiret kun er 1 mm som skiller så føles den litt mindre på. Det er kanskje en tilvenningssak men også det som gjorde meg usikker. Tester ut i helgen. Skiven er kanskje litt mye for noen men jeg digger den.

• Liker
Reaksjoner: Pasop