Unboxing uten boks...

Medlem
30. mai 2009
Innlegg
1.324
Sted
Sarpsborg
Hadde ikke tolmodighet til å kjøre hjem før jeg åpnet pakken så det får bli med bildene jeg fikk fra Hopalong ;)
Klokken er nydelig og sitter som et skudd på et armen..
P6300855.jpg


P1000551.jpg


P1000550.jpg


P1000548.jpg
 
Noe mer classy enn denne får du ikke!
Vakkert urverk! En velsignelse med displayback.
Har en liten fetisj for opptrekksur, særlig når de kommer i en slik innpakkning!:mrgreen:
 
Ahh det var du som tok den klokken, var nydelig og hadde lyst å kjöpe den selv :D:D:D
 
Godt å se at du ble fornøyd. Jeg angret allerede da jeg sendte den avgårde, så da er det ihvertfall en trøst at den havner hos noen som kan sette pris på den :)
 
Sette "pris" på den må jeg nok..;) Krona ramlet av her en dag og den er nå hos Tidemann for ny krone/velle (originalt) samt litt kjærlig pleie (full service). Pris er anslått til 5-7 tusen, men det er det i mine øyne verdt. Tom T. er forøvrig en riktig trivelig kar å prate med.
 
Et skikkelig fint ur.
Gikk glipp av denne tråden da jeg var bortreist, så det blir en forsinket grattis.:p
Håper det kommer tilbake fra service i toppform.
Det er herved oppfordret til flere bilder.;)
 
Sette "pris" på den må jeg nok..;) Krona ramlet av her en dag og den er nå hos Tidemann for ny krone/velle (originalt) samt litt kjærlig pleie (full service). Pris er anslått til 5-7 tusen, men det er det i mine øyne verdt. Tom T. er forøvrig en riktig trivelig kar å prate med.

Da er den i trygge hender.:p
 
Da er Zenithen hentet etter full overhaling. Kan nok trygt anbefale Tidemann til denne typen jobb.. Tom T. virker til å være oppriktig opptatt av yrket sitt ;)
De har forøvrig et par nydelige "små" Eliter som selges svært fordelaktig for de som måtte være interessert..