Unboxing Wengerai

Medlem
7. aug. 2014
Sted
Hedmark
Jeg tror jeg vil plage publikum med litt av bakgrunnen for at denne kom i hus. For et par uker siden kom jeg over en aldeles nydelig Wenger-klokke på eBay, en Panerai hommage som lignet nokså mye på Luminor Marina uten å være noen kopi. Den auksjonen tapte jeg, da den andre budgiveren benyttet seg av eksakt den samme råtne fremgangsmåten som jeg selv gjorde. Og det var kanskje like bra, da selger opplyste at klokka knapt var brukt, men reima så ut til å være nokså velbrukt.

Så da ble det denne i stedet. Ikke så veldig lik Panerai, men de har da nok til felles til at jeg kanskje klarer å huske at jeg skal spare til originalen ... :)

Fort og gæli:

Kom i metallboks med en nokså puslete Swiss Army-kniv, men det var da heller ikke kniven jeg kjøpte.

Jeg har aldri sett en Panerai i virkeligheten, men det forekommer meg at urkassa er noe mer intrikat utformet på originalen?

En nydelig, myk gummireim med en grusom spenne som jeg ikke skjønner hvordan jeg skal klare å bruke. :(

Fikk da tatt wristshot denne gangen.

Takk for oppmerksomheten! Nå er det bare to igjen, så er det slutt for en stund.