Unboxing x 2

Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Etter at faren min har kjøpt seg ny klokke, syntes jeg så absolutt at den måtte unboxes her på forumet, veit han pleier å titte innom her noen ganger. Så jeg tok ansvar:)

Første ut er en in-your-face unboxing, da klokken kom uten boks eller noe som helst:

Certina DS2 Turtleback fra tidlig 70-tall (bildet er ikke helt rettferdig, men skiva er helt nydelig IRL)
No BS, og rett på wristshot:

bilde-30.jpg

Så kommer selve rosinen i pølsa:

IMG_9383.jpg

IMG_9384.jpg

IMG_9389.jpg

IMG_9391.jpg

IMG_9397.jpg

IMG_9399.jpg

IMG_9411.jpg

IMG_9409.jpg

Og til slutt et far-sønn bilde:)

IMG_9413.jpg

Grattis med nydelig Daytona pappa:)

Gratulerer begge to. Er ikke så glad i tt men den Daytonaen var virkelig fin. Certina er sikkert fin og, men det synes ikke på det bildet. Dårlig gjort. Du må behandle alle klokkene dine likt.:D

Wohoo! Grattis.:D:cool:
Skikkelig fin kombo med grå skive.
Fin fin Certina også.:)
Snadder.:D

Gratulerer til din far, med en av de fineste Daytonaene jeg har sett i TT:)

Certinaen er nok også fin:) Men bildet var kanskje ikke i samme stil;)

Jeg tar kritikk på bildet av Certinaen, ikke så rart igrunn, bildet blei tatt med mobil, og de andre tatt med speilrefleksen;)

Her var det eneste bildet jeg tok av certinaen med speilrefleksen, men skiva kommer ikke noe godt frem.
Men det er en virkelig artig klokke, føles tung og god på håndleddet.

IMG_9404.jpg

Også vil jeg si det samme som andre nevner her, at denne komboen på Daytonaen, med grå/sølv skive og TT er en av de fineste TT til Rolex!

Det var DAGENS DOBBEL ja

Den rolexen var uvanlig, og ikke minst uvanlig PEN!

Grattis

Grattis!
Det var en sjelden versjon av arten den Dayton´en. Men meget flott å se på!
I likhet med andre her; - jeg har generelt liten sans for kombinasjoner, men den der var pen.
Formoder den Certina´en også er sjelden. Grattis til deg for den!;)