Unboxing... Yet again...

J

jayeff

Guest
Var en tur hos AD i dag. Etter mye om og men (les: vanskelig å bestemme seg) ble det denne :)

Nok en gang ingen premie for å gjette hvilket merke vi snakker om ;)

DSC_0016.jpg

DSC_0017-1.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0020-1.jpg

Hvilken Rolex er i boksen i dag?
DSC_0021-1.jpg

Milgauss :)
DSC_0023.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0031.jpg

Og en wristshot til slutt:
DSC_0033.jpg

Jeg skulle egentlig kjøpe en brukt Milgauss GV, men har ikke lykkes med å få tak i selger, så da jeg var innom AD tidligere i dag ble kjøpelysten for stor. Sjekket ut litt forskjellige klokker og kom frem til at jeg har altfor få klokker med hvit skive.

Elsker detaljer som f.eks. sekundviseren på Milgaussen, samt lume. Lumeshots kommer senere :)

Gratulerer! denne har jeg også siklet mye på i det siste, bare med grønt glass og sort skive.
Jeg gleder meg til lumeshots! helt konge lume på denne.
Jeg føler sekundviseren krever litt tilvenning, men den vokser så absolutt på meg!
Kommer du til å ha den på lenke eller rem?
Jeg har fantasert litt om hvordan den ser ut på NATO, men jeg klarer ikke se det helt for meg.
Igjen, gratulerer med flott klokke!

Gratulerer! denne har jeg også siklet mye på i det siste, bare med grønt glass og sort skive.
Jeg gleder meg til lumeshots! helt konge lume på denne.
Jeg føler sekundviseren krever litt tilvenning, men den vokser så absolutt på meg!
Kommer du til å ha den på lenke eller rem?
Jeg har fantasert litt om hvordan den ser ut på NATO, men jeg klarer ikke se det helt for meg.
Igjen, gratulerer med flott klokke!

Takk for det :)

Skulle som sagt ha kjøpt den med grønt glass, men da selger ikke var å få tak i og kjøpelysten var for stor, så ble det den med hvit skive i stedet :)

Jeg har ikke bestemt meg for om den skal på NATO, eller om den skal forbli på lenke... Det får vi ta som det kommer ;) Har noen NATO´er som ligger og venter på meg på postkontoret...

Grattis!! Meget lekker klokke! Tar seg absolutt bra ut i hvit.
Er nok mange som hadde ønsket seg et slikt budsjett til klokker du har hatt til rådighet i sommer. I alle fall undertegnede... ;)
(du har enda mer i vente, eller husket jeg feil?...en sub no-date?)

Grattis med nok en fantastisk utvidelse! Post gjerne lumeshots, er spent på det.

Ser helt super ut jayeff:)
Og klokker med hvit skive synes jeg alltid har sett bra ut.
Jeg valgte det da jeg skulle ha en Omega AT

Jon

Grattis!! Meget lekker klokke! Tar seg absolutt bra ut i hvit.
Er nok mange som hadde ønsket seg et slikt budsjett til klokker du har hatt til rådighet i sommer. I alle fall undertegnede... ;)
(du har enda mer i vente, eller husket jeg feil?...en sub no-date?)

Takk :)

Sub no-date er kommet i samlingen og ligger i en annen unboxing-tråd her inne. Nå mangler bare Maurice Lacroix som har vært til service, samt en Tudor Hydronaut II som er i bestilling.

Takk for alle gratulasjoner :)

Den blir for øvrig også dagens klokke...

Gratulerer. Og kudos for en fantastisk samling på rekordtid :) Med denne utviklingen begynner du å puste Moore i nakken ;)

Takk for gratulasjoner :)

GTG blir bra :D Håper vi får den i orden snart!

Når det gjelder Moore sin samling, så rekker jeg ham ikke til ankelen. Den mannen er det bare å bøye seg i støvet for! :mrgreen: