Unboxing

Medlem
10. april 2008
Henrik Kjøper klokker han har hatt før, episode 3..

Det lå en pakke og ventet hjemme igår - en deilig overraskelse når man kommer hjem fra julebordstur og har sovet 3 timer natten før :D

Pakken kom fra forummedlemmet Infinite - og var særdeles godt pakket inn!

Innenfor lag på lag med papp, aviser og plast fant jeg endelig denne boksen:
IMG_0809.jpg

Og inni lå denne:
IMG_0810.jpg

Var egentlig på utkikk etter en hvit - men er nå veldig fornøyd med at det ble denne skivefargen:
IMG_0812.jpg

Et wristshot - lenken passet perfekt ut av boksen:
IMG_0814.jpg

Sammen med et annet vellykket sportsur:
IMG_0816.jpg

Henrik Kjøper klokker han har hatt før, episode 3..

Det lå en pakke og ventet hjemme igår - en deilig overraskelse når man kommer hjem fra julebordstur og har sovet 3 timer natten før :D

Pakken kom fra forummedlemmet Infinite - og var særdeles godt pakket inn!

Innenfor lag på lag med papp, aviser og plast fant jeg endelig denne boksen:
IMG_0809.jpg

Og inni lå denne:
IMG_0810.jpg

Var egentlig på utkikk etter en hvit - men er nå veldig fornøyd med at det ble denne skivefargen:
IMG_0812.jpg

Et wristshot - lenken passet perfekt ut av boksen:
IMG_0814.jpg

Sammen med et annet vellykket sportsur:
IMG_0816.jpg

Gratulere så mye :)

Jeg har også startet denne trenden, har kjøpt 2 stk de siste ukene som jeg har hatt tidligere. Flere er på vei inn også :D

Glemte å skrive litt om planene for klokka..

Den skal pakkes inn i julepapir og smugles inn under juletreet.. Kort skal skrives fra samboeren til meg, med påskrift om hvor snill, grei og flink jeg er - og at jeg derfor har fortjent denne lille påskjønnelsen.

Blir spennende å se ansiktet hennes 8)

Bra plan! Grattis med fin Exp II, kjenner at jeg har fryktelig lyst på en slik selv!

Forventer selvsagt rapport om hvordan julegavescenen utspiller seg....:)

Grattis Henrik, passer nok fint under treet tenker jeg.
Du mangler vel kanskje en Expl.1 nå da eller.;)

Braute.

En Explorer II blir aldri feil, uansett farge på skiven :)

Grattis!

Glemte å skrive litt om planene for klokka..

Den skal pakkes inn i julepapir og smugles inn under juletreet.. Kort skal skrives fra samboeren til meg, med påskrift om hvor snill, grei og flink jeg er - og at jeg derfor har fortjent denne lille påskjønnelsen.

Blir spennende å se ansiktet hennes 8)

Morsomt! :D......men enda morsommere å se ansiktet hennes om du hadde skrevet et annet jentenavn...;)

Ja, jeg har en noe sær humor...

Gratulerer med en rå klokke! Skivefargen er etter min mening å foretrekke fremfor den hvite, men jeg har jo også et soft spot for svarte skiver :grin: