Unboxing

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Innlegg
4.356
Sted
Oslo
Fedex-mannen var her i dag med en pakke!

IMG_3307.jpg


IMG_3308.jpg


IMG_3309.jpg


IMG_3310.jpg


IMG_3311.jpg


IMG_3312.jpg


IMG_3313.jpg


IMG_3314.jpg


IMG_3315.jpg


IMG_3316.jpg


IMG_3317.jpg


IMG_3318.jpg


IMG_3319.jpg


IMG_3320.jpg


Dette er en slugger! Steinhart Proteus er en superbeater, med GMT-funksjon og utskiftbar bezel. Den leveres med to remmer, en sort og en stålfarget bezel og verktøy til å bytte alt dette med.

Stor og tung, og ser ut til å tåle en smell. Unnskyld meg, men jeg må ut og dykke, klatre i fjellet, delta i en krig og skifte bleier. Denne klokka virker som den tåler det, og mere til!
 
Den så da veldig fin ut, krille. Gratulerer med ny klokke og ikke minst med barn!
Tenke jeg skulle graulerer deg når du kom på NURK, men der var ikke du.
Hva er dia på klokken?
 
Den så da veldig fin ut, krille. Gratulerer med ny klokke og ikke minst med barn!
Tenke jeg skulle graulerer deg når du kom på NURK, men der var ikke du.
Hva er dia på klokken?
Takk for det, jeg kom meg aldri på NURK pga nevnte barns hysteriske mavevondt-gråting. Den vakre inndro all landlov og beordret indretjeneste hele kvelden, og hadde ingen forståelse for at et klokkemøte kunne være noe viktig å dra på. Satser friskt på neste gang:)

Diameter på klokka måler jeg til ca 44-45mm med en tommestokk jeg hadde liggende.
 
Gratulerer med ny klokke! Hmm.... Vet ikke helt om jeg likte den eller ikke likte den. Den var en "tjukkas" vertfall. :p
 
Hoi! Det var litt av en puck.:D
Gratulerer med nytt. Hadde ikke sett den modellen før.
 
Gratulerer!

En liten klokke er det jo ikke, fant en side som sa at diameteren var 45 mm og den var 16.9 mm tykk. Ganske massivt, med andre ord.

Ellers ser det ut som beskrivelsen din passer bra, og det var jo en stilig klokke. Selv likte jeg den best med sølv bezel.
 
Gratulerer! :cool:

Syntes denne her var stilig jeg, men svær.
Likte den best med sølv bezel, muligens fordi den så minst ut da. Uansett en klokke som er alt for stor for meg.
 
Hvordan er klokka på håndleddet? Stor klump eller, går det greit? :p
 
Jeg har postet en hel del flere bilder, samt bakgrunnen for klokka i en post her, om noen er interessert!