Unboxing

Medlem
17. des. 2010
Sted
Oslo
Etter en telefonsamtale med Lervik Ur, fikk jeg nok en gang bekreftet deres vennlighet og service innstilling. 24 timer senere ligger det en pakke å venter på posten. Dette er den andre klokken jeg kjøper fra de. Og det blir ikke den siste så fremt de kan skaffe hva jeg ønsker. Disse gutta fortjener hederlig omtale.

Så hva dreier dette seg om?

DSC_0003.jpg

hmmm, hva kan dette være??

DSC_0002.jpg

WTF...

DSC_0005-1.jpg

Her snakker vi:D

DSC_0006-1.jpg

DSC_0008.jpg

Swimpruf:)

DSC_0011.jpg

Wristshot med ujustert lenke blir aldri suksess. Når bærer det av sted til Bjerke for justerning av lenke

Gratulerer ja :D Skal sannelig si Rolex-feberen går som en epidemi for tiden :) Men sort S/S er en av klassikerne som aldri slår feil imho!

Ingen tvil om at jeg er nødt til å bytte fast-påskehare!

Absolutt noe av det flotteste jeg har sett sammen med påskeegg ;)

Gratulerer så mye, og rikitg god påske med nyervervelsen på håndleddet :)

Gratulerer med lekker sub. Merker jeg blir litt deprimert av den unboxing-festen som er på tidssonen om dagen. Jeg vil også!

Gratulerer med en skikkelig klassiker;) Som Mathfjeld sier så er det slike tråder som gjør livet surt for oss andre:p

Grattis! Kul med kjöpe festen her på forumet nylig, what's next?

Gratulerer med grailen min! Jeg kan rett og slett ikke tenke
meg en bedre klokke!:) flere bilder!

Flere bilder kommer. Er overrasket over komforten. Den "lave" kassen kombinert med konveks baklokk gjør at klokken knapt merkes på hånden. Til sammenligning med GMT-C føles den helt annerledes ut.

Gratulerer så mye. Favorittklokken min!

Dette blir en harry påske :p

Grattis med en herlig klassiker.:D

Gratulerer med lekker sub. Merker jeg blir litt deprimert av den unboxing-festen som er på tidssonen om dagen. Jeg vil også!

Gratulerer ja :D Skal sannelig si Rolex-feberen går som en epidemi for tiden :) Men sort S/S er en av klassikerne som aldri slår feil imho!

Må innrømme at jayfee sparket i gang noe.. Rolex er aldri feil:)

Ingen tvil om at jeg er nødt til å bytte fast-påskehare!

gratulerer med en klassiker!:D

God påske!

Absolutt noe av det flotteste jeg har sett sammen med påskeegg ;)

Aldri feil med påske-egg. Man må bare justere innholdet etterhvert som årene går:)

Gratulerer så mye, og rikitg god påske med nyervervelsen på håndleddet :)

Gratulerer med en skikkelig klassiker;) Som Mathfjeld sier så er det slike tråder som gjør livet surt for oss andre:p

Tråder som unboxing, legitimerer evt lyster man selv bestitter :)

Nice, grattis :D

Nydelig, gratulerer så masse :D

Takk for tilbakemeldinger. Dette blir en keeper.

God påske!