UNBOXING

Medlem
10. feb. 2010
Sted
kristiansand
Her kommer en aldri så liten utpakking av et etter min mening et elegant ur fra Omega:)
Synes den ser rimelig strøken ut,lenken er bortsett fra noen hairlines på låsen ganske strøken. Kjøpt hos norsk forh i 06 med alt av pairer og bokser.
001-3.jpg
002-3.jpg
003-5.jpg
004-5.jpg
005-7.jpg

En safe sommer beater som skal mye på armen min:cool:

Grattis med en flott klassiker!
Den vil jeg mene sitter som støpt i den vakre sommertid - på land som på vann!
;)

Flott klokke, grattis!

Jeg har en 2254.50 som ifølge papirene er kjøpt ny i 2006. Den er ganske lik uret til morto, men den har ikke transparente (eller åpne?) visere og det står, så vidt jeg husker, "Chronometer" på skiven.
Noen her som kan forklare meg litt om forskjellene på disse urene, bortsett fra det rent visuelle selvsagt?

Sorry for litt Off-topic, morto.

Flott klokke, grattis!

Jeg har en 2254.50 som ifølge papirene er kjøpt ny i 2006. Den er ganske lik uret til morto, men den har ikke transparente (eller åpne?) visere og det står, så vidt jeg husker, "Chronometer" på skiven.
Noen her som kan forklare meg litt om forskjellene på disse urene, bortsett fra det rent visuelle selvsagt?

Sorry for litt Off-topic, morto.

Du har et automatikkur. Dette er en kvartsare. Er vel vanlig hos Omega å chronometer-sertifisere alt av automatikkurverk.
Urkassen tror jeg faktisk er 100% lik slik at man i praksis kan bytte ut skive og visere og ende opp med den ene eller den andre.

Hei hei.

Gratulerer med tøff klokke, som tar seg bra ut i de fleste sammenhenger.