Unboxing.

Medlem
27. jan. 2011
Sted
Trondheim
Som overskriften sier så er dette en unboxing.Unboxingen er av en klokke jeg har ventet lenge på. Den er 2 måneder forsinket,men i dag lå det en hentelapp i postkassa.:D (Beklager litt uklare bilder)

Here we go...

1.jpg

2.jpg

Fra USA
3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Kaffekopp er med...
7.jpg

8.jpg

9.jpg

Det er Hager Commando. Ekstra reim pga lang ventetid.Sort skinn med rød tråd.
10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Sort nato er det Commandoen er levert med. Tøft.:cool:
15.jpg

Ws med nato må til...:D
Men det fulgte jo med en annen reim også
16.jpg

Må jo prøve den også på klokka.
17.jpg

Av med natoen...:p
18.jpg

Og på med skinnreima.
19.jpg

Ws med skinnreim. Ikke ille synes jeg... Blir nok på skinnreim en stund framover. :cool:
20.jpg

En Hager pin sendte de med..:D
21.jpg

Og en kaffekopp fikk man med...:D
22.jpg

Bruksanvisning er med også.
Lumeshot.jpg

Lumeshot må man jo ha med..

Kommer vel litt mere info om klokka når jeg får blitt litt mere kjent med klokka.
Takk for oppmerksomheten.
Fortsatt god helg ifra Trondheim. :D

Grattis :)

Det var en fin måte å starte helgen på!

Hva er de vitale mål på denne?

Grattis :)

Det var en fin måte å starte helgen på!

Hva er de vitale mål på denne?

Takk for det.

Vitale mål er som følger : Kassen er 40mm - Høyde på kassen er 13mm - Lugs 20mm mellom hornene - Saffirglass med ar coating - Urverket heter : TY2806,21 juveler,power reserve på 36 timer - 100meter vannsikker. :D

Aldri hørt om...

Men er unektelig et lekkert ur og dermed er vel helgen helt topp eller hva? Jeg gratulerer så mye. Og, "aldri hørt om" er absolutt ikke negativt ment. En stilig klokke. Ps. Så en doubleredseadweller i London for omtrent to uker siden med ganske så lik rem. Var ikke så verst det heller.

Veldig stilig diver. Secondman og jeg er enige om at skinnrem med røde sømmer er flott og at det kler klokken din veldig godt.

Gratulerer så mye med tøff klokke!

Takk for det.

Vitale mål er som følger : Kassen er 40mm - Høyde på kassen er 13mm - Lugs 20mm mellom hornene - Saffirglass med ar coating - Urverket heter : TY2806,21 juveler,power reserve på 36 timer - 100meter vannsikker. :D

Mye klokke for pengene :)

Nå fikk jeg også lyst på en slik! Men, det får holde med ett klokkekjøp pr. uke! :p

Men er unektelig et lekkert ur og dermed er vel helgen helt topp eller hva? Jeg gratulerer så mye. Og, "aldri hørt om" er absolutt ikke negativt ment. En stilig klokke. Ps. Så en i London for omtrent to uker siden med ganske så lik rem. Var ikke så verst det heller.

Takktakk.
Jeg hørte om Hager når jeg surfet inne på bloggen til Krille. Synes Commandoen var tøff å bestilte en.
Doubleredseadweller stiller jo i en litt annen liga :p Kan tenke meg den var vanskelig å gå ifra....:p

Grattis med nytt.:D
Alltid artig med litt ukjente klokker her inne.
Synes den så best ut på Nato.

Grattis med nytt.:D
Alltid artig med litt ukjente klokker her inne.
Synes den så best ut på Nato.

Takk for det. :D
Må ha litt mangfold i klokkene også...:D
Den skal nok få armtid med nato også,men jeg har ikke blitt vant til den der nato reima. Er nok bare vanen tenker jeg.

Stemningsbilde fra i dag. Elste jenta i mål i bakgrunnen. Skandia cup.;)
P6260003.jpg

Veldig veldig kul! Takk for bilder, skulle gjerne ha fått sett litt nærmere på den. Nå skal jeg skrive til Hager og forlange provisjon......:)

Veldig veldig kul! Takk for bilder, skulle gjerne ha fått sett litt nærmere på den. Nå skal jeg skrive til Hager og forlange provisjon......:)

Takk for det. :D
Ja du er jo skyld i at jeg hørte om og bestilte meg en Hager så provisjon er på sin plass...:D

Grattis, tudor!
Klokkefamilien blir stadig større, og dette var en kul og sporty versjon av arten!

Nå er det bare kjøre på med "våte" oppdrag....;)

Grattis, tudor!
Klokkefamilien blir stadig større, og dette var en kul og sporty versjon av arten!

Nå er det bare kjøre på med "våte" oppdrag....;)

Takk for det.
Commandoen har vært med meg på jobb i 3 dager nå. Jeg jobber som yrkesdykker så den får kontakt med det våte ja. :D