Unboxing

Medlem
29. april 2008
Sted
_
Da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg med en unboxing jeg også.....
Sliter litt med å ta gode bilder, da jeg ikke har kamera tilgjengelig, annet enn N8. (Den skal jo ta gode bilder, men sikkert jeg som ikke er så flink. hehe)

Første bilde: Amazon hadde et alternativ hvor de kunne pakke inn esken i gavepapir og sette på et kort. Ble riktig fint. ;)
23072011312.jpg

Esken kommer til syne:
23072011314.jpg

Her er min nye Samurai:
23072011317.jpg

Stål er fint nok det altså, men jeg hadde noen HELT andre tanker i hodet da jeg kjøpte denne....
23072011323.jpg

SLIK, ville jeg den skulle se ut!
23072011329.jpg

Den ble meget bra syntes jeg! Jeg vet det er en del som har byttet viserne på disse, og det kan det hende jeg også gjør (les: får noen til å gjøre).

Et lite spørsmål mens jeg er i gang:

Er det vanlig at man må bytte batteriet i klokken når man handler fra ebay, amazon og slike steder? Har klokkene ligget så lenge at det er oppbrukt? Dette var nemlig den 2. klokken jeg handlet de siste ukene, men den ene stoppet helt ila natten, mens den andre var ca 4 timer feil.... De fungerer fint når jeg har dem på armen.

Noen tanker før jeg tar dem med opp til urmakeren til uken?

Hilsen
Christian

Gratulerer med nytt ur:) Synes det så ganske bra ut på nato jeg;) Er ikke automatic klokker da?? Dvs mekaniske klokker som er selvtrekende, som igjen vil si at de går bra når de brukes og så lenge det er "power reserve" på de :) Har jo ikke noe å si på en batteriklokke om den er på eller av armen-> så lenge det er strøm der skal den jo gå!

Gratulerer med lekker Samurai!

Uret ditt er mekanisk selvtrekkende.
Som posten over sier, så trenger den ikke batterier. Men lades av armbevegelsen din.

Du bare stiller klokken og "rister" den i gang med armen.
Helt genialt, faktisk.

Gratulerer med lekker Samurai!

Uret ditt er mekanisk selvtrekkende.
Som posten over sier, så trenger den ikke batterier. Men lades av armbevegelsen din.

Du bare stiller klokken og "rister" den i gang med armen.
Helt genialt, faktisk.

HVOR ER DET FLAUE SMILEY FJESET????????

Jeg var sikker på at det bare var Seiko Kinetic som hadde dette?
Den andre klokken jeg snakket om vare en Citizen Diver, som jeg iallefall ikke trodde var slik.... (Da min forrige Citizen gikk på solcelle)

Hva er da forklaringen på at den gikk mange timer for sent på 1 døgn? Noen som ristet på den på natten? hehe

Opplevde det samme en gang, men da var det rett og slett fordi jeg ikke hadde brukt den lenge nok før jeg la meg under dynen den første natten. Bruk den en hel dag og du skal se at den går som en klokke hele natten lang.

Gratulerer med en ny og tøff klokke!

Hehehe!

Ikke no' å bry seg om. Det viktigste er at du har fått deg et lekkert, nytt ur!
Kul på hvit nato forresten!

Grattis med nytt :)

Den ble stilig på hvit nato!

Takk takk folkens. Er meget fornøyd. ;)

I natt gikk Samuraien helt fint. Da fikk jeg brukt den mange timer i går, samt ristet den godt før jeg hoppet i køya. Den nye Citizen Promaster derimot, ville ikke holde tritt hele natten. Selv med intenst risting før kvelden. Det må kanskje er kontinuerlig bruk til, og ikke bare risting noen minutter?

Takk takk folkens. Er meget fornøyd. ;)

I natt gikk Samuraien helt fint. Da fikk jeg brukt den mange timer i går, samt ristet den godt før jeg hoppet i køya. Den nye Citizen Promaster derimot, ville ikke holde tritt hele natten. Selv med intenst risting før kvelden. Det må kanskje er kontinuerlig bruk til, og ikke bare risting noen minutter?

Ha på Citizen klokken en del dag du, og se om det ikke går bedre da ;) Noen min med risting er nok ikke nok! Er det evt mulig å trekke den manuelt kan du gjøre det ..:)

Ha på Citizen klokken en del dag du, og se om det ikke går bedre da ;) Noen min med risting er nok ikke nok! Er det evt mulig å trekke den manuelt kan du gjøre det ..:)

Takk for tipset. Den fortjener ikke så mye bevegelse nå som ny klokke er i hus. ;)

Men skal prøve den over en lengre periode om noen dager.

Min Første Unboxing

Sorry, jeg la inne denne i feil tråd.
Fattern har hjulpet meg slik at denne er flyttet til min egen unboxingstråd.

Beklager, Gullet, det var ikke meningen å ødelegge tråden din :)

Kult, grattis med fet klokke! Super far du har. Anbefaler deg dog til å lage din egen unboxing tråd, litt mer stas :) Igjen, grattis.

Gratulerer(for en kul og snill far du har). Har akkurat fått den samme komboen i posten(svart glossy m/ svart nato) Ble ett bra resultat, så du kan glede deg til en kanon klokke:D

Tilbake til trådstarter :)

Denne her posten har jeg jo ikke sett før nå! Gratulerer med denne. Ser jo ut som rene Yachtmasteren!

Må si jeg beundrer klokka di Gullet, jeg har liksom alltid likt seiko'er.
Og den hvite natoen til den klokka di, Det må jeg si ble en ren skjønnhet.. ;)