Underlig sammentreff?

Medlem
28. jan. 2013
Akkurat nå ligger det to stk nye Tag Heuer til slags. Begge selges av en som poster for første gang. Begge selgere har vunnet klokken i en jobbkonkurranse. Begge selgere jobber for Protid, den ene i Bodø, den andre i Kristiansund.
Et sammentreff eller noe annet?
For ikke å snakke om at den Carreraen kan kjøpes billigere på Urverket.

Akkurat nå ligger det to stk nye Tag Heuer til slags. Begge selges av en som poster for første gang. Begge selgere har vunnet klokken i en jobbkonkurranse. Begge selgere jobber for Protid, den ene i Bodø, den andre i Kristiansund.
Et sammentreff eller noe annet?
For ikke å snakke om at den Carreraen kan kjøpes billigere på Urverket.

Og med veeeldig lik annonsetekst? Dette bør jo være smal sak, få navn, og høre med Protid om vedkommende virkelig jobber der?
Det hadde egentlig passet godt, da jeg har en kompis som "trenger" den Carreraen ;)

Er nok et sammentreff men vil ikke karakterisere det som underlig. Urmakeren hos protid i Kristiansund kjenner jeg og går personlig god for han, har ikke snakket med han angående carreraen men har forstått det slik at både importører og produsentene arrangerer konkurranser for forhandlere og kjeder fra tid til annen. Slik jeg oppfatter at 2 protidansatte selger nye Tag Heuere i samme periode betyr nok at Protid har nylig hatt en intern konkurranse i kjeden ute at jeg på noen som helst måte kan bekrefte dette.

Edit.
Har snakket med protidurmakeren i Kristiansund og fikk bekreftet at det har akkurat vært avholdt en konkurranse i regi av Tag Heuer og Protid og han hadde vunnet carreraen. Han vil motta den over helgen og om noen ønsker en uavhengig vurdering av uret kan jeg ta på meg det ved kontakt på pm.

Redigert:
Er nok et sammentreff men vil ikke karakterisere det som underlig. Urmakeren hos protid i Kristiansund kjenner jeg og går personlig god for han, har ikke snakket med han angående carreraen men har forstått det slik at både importører og produsentene arrangerer konkurranser for forhandlere og kjeder fra tid til annen. Slik jeg oppfatter at 2 protidansatte selger nye Tag Heuere i samme periode betyr nok at Protid har nylig hatt en intern konkurranse i kjeden ute at jeg på noen som helst måte kan bekrefte dette.

Da satser vi på at det stemmer, nå venter jeg bare på at han skal senke Carreraen til en pris under urverket-pris :)