Flott. Prata med Daniel om det sist gang jeg var der og det virker som det er et stort satsningsområde. Han sa også at de bygget seg opp en katalog før de lanserte så håper på flere snart.Da er også Christensen i gang med pre-owned.Vis vedlegg 275866
https://urmakerchristensen.no/produktkategori/pre-owned/
Helt enig.100% service hos denne forhandleren! Fortjener mer cred enn denne tråden gir.
Nå er det også egen utstilling for brukte klokker så du slipper å booke visning slik det er andre steder.Begynner å komme en del snacks inn her også. Var overrasket over å komme over en 1016.
Rolex explorer 1016| Rolex Pre-Owned | Urmaker Christensen
Kjøp *Reservert* Rolex Explorer 1016 Pre-Owned - 1016.01 hos Urmaker Christensen.no . Vi har fri hjemlevering i hele Norge. Autorisert forhandler av Rolex Pre-Ownedurmakerchristensen.no
Lurer på hvor den manglende lume biten på timeviseren har gjemt seg? Har den søkt ly nede i datohjulet mon tro? Og vil resten av den sprø lumen følge etter og forkludre den påfølgende revisjonen av urverket?Sjelden og unik Tudor Submariner Snowflake ref. 9411/1 fra 1979
Tudor er på mange måter Rolex sin lillebror, og da skulle det jo bare mangle at de også har sin egen Submariner modell! Tudor Submariner referanse 9411 ble kun produsert til og med 1984, og er en av de mest kjente referansene av Tudor Submariner. Med sin karakteristiske Snowflake timeviser og...www.finn.no
Nå har urmaker Christensen en flott blå Tudor snowflake til salgs. Bare synd prisen er så stiv
Lurer på hvor den manglende lume biten på timeviseren har gjemt seg? Har den søkt ly nede i datohjulet mon tro? Og vil resten av den sprø lumen følge etter og forkludre den påfølgende revisjonen av urverket?
Vintage altså!
Lurer på hvor den manglende lume biten på timeviseren har gjemt seg? Har den søkt ly nede i datohjulet mon tro? Og vil resten av den sprø lumen følge etter og forkludre den påfølgende revisjonen av urverket?
Vintage altså!
Oi, hvilket merke tipper du dukker opp?Lanseres nok et nytt merke for Christensen (og Norge) på Oslo Swap Meet i morgen.
Sjefen gikk med ei ny klokke på armen i dag (som han viste meg), men jeg skal ikke ødelegge overraskelsenOi, hvilket merke tipper du dukker opp?
Oi, hvilket merke tipper du dukker opp?
Oi, wow! GøyUrmaker Christensen blir forhandler av Baltic
Klokker fra det franske mikromerket kan straks kjøpes over disk i Oslo.www.tidssonen.no
Den så jeg virkelig ikke komme. Bra for Baltic og microbrands genereltUrmaker Christensen blir forhandler av Baltic
Klokker fra det franske mikromerket kan straks kjøpes over disk i Oslo.www.tidssonen.no