Jeg har siden jeg var kanskje 15 vært litt tiltrukket av urmaker-faget, og har alltid tenkt at om jeg skulle jobbe med noe håndverk så hadde slikt pirkearbeid vært perfekt for meg. Dessverre visste ikke jeg at urmaker-utdanningen i Norge må man bestemme seg for før VGS, så det toget føler jeg har dratt for en stund siden, men jeg har alltid hatt lyst til å prøve meg på litt hobby-urmakeri.
Nå til slutten av sommeren så flytter jeg til Oslo, og tenkte til meg selv at i Oslo, en av verdensbyene, er det sikkert massevis av kvelds-/helgekurs jeg kan ta for å se om urmakeri er noe for meg. Men til min skuffelse klarer jeg ikke å finne noe som helst av den sort, så jeg lurer på om det er noen her som kanskje har the inside scoop på noe sånt?
Nå til slutten av sommeren så flytter jeg til Oslo, og tenkte til meg selv at i Oslo, en av verdensbyene, er det sikkert massevis av kvelds-/helgekurs jeg kan ta for å se om urmakeri er noe for meg. Men til min skuffelse klarer jeg ikke å finne noe som helst av den sort, så jeg lurer på om det er noen her som kanskje har the inside scoop på noe sånt?