Urmaker TSS Bergen

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Sted
Kongeriket Norge
Må nesten fortelle om en fantastisk kundeopplevelse jeg akkurat har hatt.

Jeg merket for 12 dager siden (31.10) at solpanelet på en G-Shock jeg kjøpte av @Tidssonen plutselig ikke ladet som den skulle. Sendte en kjapp mail til sjefen sjøl som ba meg ta kontakt med TSS Bergen. Javel tenkte jeg, dette kommer til å ta tid, men fyrte av en mail til TSS. Urmaker John Andre Bjørndal svarte meg på lørdags kvelden 21:35, altså 6 minutter etter at jeg hadde sendt min henvendelse til dem. Send over klokken med kvittering og vi fikser på garantien lød beskjeden. Mandag sendte jeg med norgespakke med påskrift om "å være forsiktig med henne" da jeg er over middels redd for mine g-Shocks. Mye mer enn de andre klokkene mine faktisk, selv om de tåler vesentlig mye mer o_O. Uansett så lå klokken i postkassen i dag, altså 12 dager etter første henvendelse med postgang til og fra Bergen, med en lapp om hva som var gjort, og klokken like mint som da jeg sendte den. Tviler på at noen klarer å matche/slå den servicen der. Tommel opp til Urmaker TSS og spesielt John Andre for en herlig kundereise :)

Har kjøpt en Certina der en gang. Fikk litt trøbbel med Powermatic 80-verket. De ordnet opp på null komma null niks. Så jeg går også god for TSS!