Urverket

Medlem
6. mars 2014
Sted
Norge
God aften godtfolk.

Dette har sikkert vært diskutert tidligere, men fant ikke helt det svaret jeg var ute etter.

Jeg vurderer å kjøpe en Tudor Black Bay fra Urverket.no, men er litt skeptisk da det ikke er AD.

I og med at uret ikke er veldig dyrt, gjør det meg egentlig ikke så mye at det ikke er fra AD. Regner med at urverket stiller opp med garanti dersom noe skjer?

Hva er cons med å handle der? Kommer det mva i tillegg på prisen? Har forstått det som at de sender fra Sverige.

Noen her som vet hva BB koster hos AD?

@akorsvik Prisene er inkl moms. Har handlet der en gang (omtalt i annen tråd). Det gikk veldig fint for min del.

Redigert av en moderator:
Har også bare gode erfaringer med uverket.no

Å som nevnt tidligere i tråden, moms er inkludert

Men de var stemplet av utenlandsk AD @kvasbo ? Har det noe å si? Det er ikke slik at norske AD ikke vil ta service på de el.l.?

Jeg bestilte en Omega Speedmaster av Urverket i Mars, de oppga leveringstid mellom 2-8 uker.
I dag 3 mnd senere får jeg melding om at klokken er utsolgt og at de ikke kan levere den. Dette er første og siste bestilling hos urverket. De fremstår langt i fra så proffesjonelle som de skal ha det til. En skikkelig useriøs aktør som jeg ville ihvertfall styrt unna!

• Liker
Reaksjoner: titan
Er det som er greia med mange gråmarkedstilbydere (i dette tilfellet en outsourcet hvitmarkedstilbyder). Hvis de lister spesialmodeller eller modeller som har utgått fra modellrekka, er det en idé å sende mail om leveringstid slik at de sjekker at de faktisk kan levere den. Jomashop er kanskje den verste på dette her.