US $77 - Unboxing

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
Okej, hate it or love it - men here goes.
Kunde ikke dy meg uten bestilte hva som vel med god vilje kan kalles for en "hommage", selv om replika er nærmere beskrivningen.
Har lest en del om siten og den får skryt for at ting i hvert fall funker og blir sendt,
kvalitet ellers får vi se - har tenkt å bruke den som innkjøring til "the real stuff" og får å kjenne litt på størelsen/design + kunne skru litt lenke og det som måtte være på den:

2aW6Z.jpg

jsaI0.jpg

fIAky.jpg

B1LDm.jpg

i2ig5.jpg

http://www.manbushijie.com/productshow-317-6.html

Vel i utgangspunktet; hate it! :oops:

Men det er virkelig ingen dum idé å teste en sånn litt for å se hvordan man trives med noe som virkelig ser ut til å være omtrent helt likt den originale kassen på armen.

Fikk lyst til å bestille en slik selv jeg, kjenne på en sånn en side-by-side med the real deal ;).

Fikk lyst til å bestille en slik selv jeg, kjenne på en sånn en side-by-side med the real deal ;).

Ikke finn på det - spar deg du den femhundringsen og spander en kaffe på meg kan du få klå på den eller om det blir en form for GTG en dag :)

Ps. I don't mind the hate ;)

Klokka er da fin, den. Om noen sier at den ikke er det så liker de sikkert ikke suben heller. Fake er det vel ikke så lenge det ikke er krone på skiva.

La oss få høre hva du synes/mener/føler etter noen ukers bruk.

Gratulerer, forresten!

@Morten, lenk sist i posten. www.manbushijie.com ( Mye "hommage" der, spec. Panerai) Tok 12 dager å få hjem, tror det er noe forsinkelser ut fra Hongkong these days grunnet forhøyd sikkerhet.

Kvaliteten er påfalllende mye dårligere enn på min Seiko OM (as expected). Monsteret er i vente på ETA2824-ur er mitt mest fancy ur.
Satte den på armen men fant fort ut at ene lugg-pinnen ikke gått i lås og gikk til verks med både luggpin-gaffel og sandpapir (grøss!) før det ordnet seg.
Men kjempemorsomt å ha for å kjenne på størrelse og design + ha noe du kan øve lenkeskift og reimbytte + masse annet på.

Er det en så kaldt test pilot... :)

En vente-peanøtt :)
Med en litt over en måned til påfyll i familien så tror jeg prioritetsfølgen er noe á la:
ny bil - ny dobbelvogn - ny klokke. Så skal det unboxes edel-klokker fra dette holdet (annet enn en Boutique-amerikaner med ETA som er på vei) så må nok lotto-gevinsten inn. :D

-Ikke noe å utsette på designen nei.

Rimelig likt. Gratulerer. Det err ju ikke en stygg klokke synes jeg. Greit, ser ut som en kopi, men hadde fake klokkene sett sånn ut ville avskyen definetivt dempet seg for min del.