USD på billigsalg - Gunstig å handle fra Uniten!

Nå må vi bare ha is i magen. ;) Hadde vært digg om den hadde nærmet seg 5,60, ja.

Da jeg var i NYC og handlet IWC for et par år siden fant jeg bunnen på 5 blank :D Det var veldig trivelig!

Var i NYC i september 2008, da var USD 5,1...tror du jeg greide å få fingeren ut og kjøpe klokke ???? Neida, og det bare fordi jeg ikke var i stand til å finne en JLC Dualmatic i hele byen...endte med at jeg kjøpte den her hjemme til sikkert dobbel pris..jaja..

Uansett fornøyd

Kanskje på tide med en ny tur snart...:)

Kom hjem fra NY i dag, og kan melde at selv om dollaren er lav blir det ikke billigere - bare mer å bære...

Jeg merker at terskelen for å bestille særlig småtterier som remmer og clasps senkes i takt med dollaren.... Så det blir dyrt, uansett:)

Er det noen klokkemerker som kan være gunstigere å kjøpe enn andre?

Og forresten, anbefaling til amerikanske nettsider som selger nato og remmer hadde vært topp! :D

http://www.gnomonwatches.com/NATOStrap.htm 19USD (kr 109) rett hjem i kassa etter ca 7 dager. ;)

Da jeg var i NYC og handlet IWC for et par år siden fant jeg bunnen på 5 blank :D Det var veldig trivelig!

Ja, da traff du godt ;) Dollar kommer nok alldri på 5 tallet igjen. Var å snuste på 5-tallet jeg også men ble ingen handel den gang.
Denne gangen er jeg klar for handel ca 5.60 (feks 30 øre på 6000USD) er faktisk 1800NOK

Nå er det EUR som gjelder:

De siste to ukene har den norske kronen styrket seg jevnt og trutt mot euro, dollar og britiske pund.

Utviklingen skjøt fart forrige uke, og tirsdag morgen holder det med 7,90 kroner for en euro. Så sterk har ikke kronen vært mot den felleseuropeiske valutaen på tre måneder. Så sent som 26. november kostet en euro 8,15 kroner, det vil si tre prosent mer.